Produse terminate, 29

Nu stiu cand a trecut Septembrie, Octombrie nici atat. Am terminat cu mobilatul casei, am fost si la mare, mai trebuie sa inchid balconul, a trecut si ziua mea, ma batea gandul sa imi fac unghiile cu tematica de Halloween, dar pana la urma am ales niste frunzulite de toamna si uite asa am ramas cu  buzunarul gol si cu o punga plina de ambalaje terminate:
Cam asa de prezinta productia mea de cosmeticale consumate in Septembrie si Octombrie:
1) Gel spumant ACM Sebionex, cu review aici
2) Gel de dus marca Auchan: destul de ok, l-am folosit mai degraba pe post de spuma de ras. 
3) Lotiune tonica Anian, cu review aici
4) Apa termala Ivatherm: terminata intr-o saptamana la mare. Cand simteam ca ma arde prea tare Soarele si nu aveam chef sa intru in mare ma racoream cu putina apa termala. Sau cand simteam nevoia sa imi spal fata pentru ca batea vantul prea tare si aveam impresia ca am nisip pe ten. 
5) Sapun lichid hidratant L'Angelica Officinalis cu vanilie: miroase super, e cremos, hidratant, tot ce vrei de la un sapun. Imi place mult. Cumparat din Cora. Costa in jur de 10 lei, nu mai retin.
6) Sapun lichid NutriSkin Acai Berry de la Fa: este alt preferat de-al meu.
7) Balsam pentru par de la Kallos: netezeste parul si il lasa moale si fin. Adica fix ce trebuie sa faca un balsam! Si fix exact ce nu imi place mie :)) Mai mult de 2 ani de zile mi-a luat sa termin sticla asta pentru ca nu l-am prea folosit. Am eu parul destul de fin si moale, dar folosesc balsam ca sa nu zic ca nu am grija de el. 
8) Sampon cu chinina si vitamina B de la Klorane, cu review aici
9) Demachiant bifazic cu ulei de masline de la Ziaja, despre care am scris pe blog aici
10) Solutie pentru lentile de contact Laim Care. Se foloseste pentru igiena lentilelor si pentru rehidratarea acestora. Nu fac deosebire intre ea si solutia pe care o folosesc in mod normal de la ReNu Plus. Atata timp cat nu ma ustura ochii de la ea sunt multumita. Si da, am incercat mai demult o solutie pentru intretinerea lentilelor de contact de la care ma ustura ochii, nu mai retin acum numele.
11) Lentila de contact TopVue Air Monthly Plus, cu review aici
12) Lentila de contact TopVue Air Monthly : este diferita de TopVue Air Plus. Nu mi-a placut asa de mult ca cele in varianta Plus. Se simte si se vede o diferenta la maleabilitatea lentilei. TopVue Air este mai moale ( ca material) decat TopVue Air Plus, dar mie imi place varianta mai tare. O simt incomod in primele secunde de la aplicare, in cazul lentilelor Plus nu mi se intampla asta. Senzatie dispare repede, dar tot nu imi place sentimentul. 
13) Spider Lash Deep Black Mascara de la Flormar, cu review aici 
14) Suport de lentile, il schimb de fiecare data cand termin solutia de curatat lentilele sau cand apuc sa cumpar carcase goale. De obicei in cutia solutiei se gaseste si un suport. Dar sunt si separat de vanzare. Depinde de cat de mult "se murdareste" sau de dispozitia mea. 
15) Lubristil - picaturi artificiale pentru ochi sau pentru reinviorarea rimelului, v-am povestit eu aici procedeul. 
16) Apa de gura GUM Ortho: putin mentolata, nu arde gura, buna pentru cine vreau o apa "cuminte", are un gust destul de placut.
17) Xhekpon crema cu colagen si aloe vera de la Vectem. Imi place, am mai folosit-o in trecut, tot in varianta mostra. O puteti gasi si in alte articole cu produse terminate de pe blog. 
18) Pasta de dinti Sea Minerals de la Splat : am primit aceasta mostra de la o prietena care a participat la campania Buzzstore cu pasta de dinti. Am folosit-o in vacanta, tin minte ca era un gel verde, putin mentolat. Altceva nu mai retin. 
19) Servetele umede Toutjours: preferatele mele pana in acest moment. De cand m-am mutat nu mai am Lidl la indemana asa ca nu stiu daca o sa mai am de unde le cumpara.
20) Dischete demachiante Cleanic, cumparate la promotie, pachetul mic a fost lipit de cel mare. 
21) Dischete demachiante Bella. Bella si Cleanic sunt preferatele mele in acest moment, cumpar ce gasesc la raft, iar daca le vad pe amandoua iau cate un pachet din fiecare :))
22) Plasturi, diverse marci. M-a distrus maxim o pereche de ghetute, chiar daca sunt din piele, au un fel de intaritura la spate care ke impiedica sa se muleze pe piciorul meu. Am cumparat spray de stretching, am incercat trucul cu apa la congelator, am pus spirt, crema si degeaba. Inca ma jeneaza. 
23) Periute intradentare de la GUM de unica folosinta, arata ca o scobitoare cu peri, nu ca periutele intradentare despre care am scris mai demult aici
24) Servetele umede Senzate: cumparate din Cora, imi place mult parfumul, dar sunt cam micute, subtirele fata de altele. Totusi sunt bune la nevoie, am mereu in geanta un pachet.
25) Capsule de drojdie cu Seleniu Organic de la Dacia Plant, pentru unghii si par. 
26) Vitamine pentru piele, par si imghii Perfectil Original Triple Active. Nu am vrut sa le folosesc pentru ca nu m-am inteles cu ele. Am inghitit doar 2 capsule, doua zile la rand si de fiecare data cand le-am luat mi s-a facut rau. Mi-au dat palpitatii, m-am inrosit, m-au trecut toate apele, o senzatie de ceva blocat in gat. O stare foarte naspa si am renuntat la ele. Le-am aruncat intr-un sertar si acolo au ramas pana m-a apucat curatenia prin pastile si am vazut ca au expirat. Am dat destul de mult pe ele, in jur de 55 de lei, dar cred ca am eu o reactie negativa la ele. 

Acestea au fost produsele terminate de mine in ultimele 2 luni. Voi ce ati mai consumat? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu