Rochii de toamna

Indiferent de anotimp, rochia reprezinta articolul meu preferat de vestimentatie. Cu toate acestea am observat ca odata cu venirea frigului dorinta mea de a purta rochii se diminueaza, in special toamna. Nu am nici o problema in a purta rochii iarna, rochii groase, crosetate, rochii calduroase, dar toamna este o mare dilema in cazul meu.  Trecerea de la cald la rece este prea brusca pentru ceasul meu intern si uniforma mea se schimba din rochie in blugi. Anul acesta mi-am pus in cap sa trec peste aceasta problema si am in plan reorganizarea garderobei mele. Vreau o colectie de rochii de toamna care sa ma scoata din impas, sa ma faca sa ma simt din nou feminina, sa trec peste apatia de sezon si nu in ultimul rand sa fiu in ton cu moda. Moda care imi place mie pentru ca de obicei nu ma prea intereseaza ce poarta restul lumii. Am scanat site-urile de profil si am gasit doua tipuri de rochii care ma atrag:
Rochiile in forma de A, cambrate in talie, cu decolteu rotund, la baza gatului sau in forma de V, cu manaca trei sferturi, cu pliuri care dau lejeritate si confort in miscare, din materiale usor elastice, cu sau fara curea in talie, pe diverse culori, cu mici insertii de dantela si/sau imprimeuri atragatoare.

Rochii midii: drepte sau conice, cu maneca lunga sau trei sferturi. Fiecare model are ceva aparte, ceva care le scoate din anonimat: nasturi decorativi, gulere asimetrice, combinatii interesante de materiale: jerseu cu catifea sau broderie cu dantela, jocul de culoare. 

Ambele modele de rochii pot fi adaptate cu usurinta la orice tip de ocazie: se preteaza la o tinuta office sau pot fi transformate cu usurinta intr-o tinuta de intalnire sau de seara prin schimbarea incaltamintei, de exemplu cu o pereche de pumps cu toc subtire si bot ascutit, iar cu accesoriile si coafura potrivite pot fi purtate chiar si la un eveniment gen botez sau eveniment de lansare de produs. 

Culorile mele preferate sunt cele clasice: negru, alb, rosu. Dar nu ocolesc nici mov, albastru, crem, bleumarin sau verde. De obicei aleg modelul rochiei, nu culoarea. Majoritatea rochiilor din aceste doua colaje se gasesc si pe alte nuante, dar am ales special mai multe modele de prezentat, in detrimentul culorii,  pentru diversitate.

Daca primul model de rochie avantajeaza orice tip de silueta pentru ca mascheaza burtica si colaceii, cred ca al doilea este mai pretentios. Asta nu inseamna ca persoanele mai plinute nu pot purta rochii mulate, depinde doar de preferintele personale. 

Un lucru important este ca aceste rochii se pot comanda pe lungimea potrivita inaltimii noastre pentru ca sunt lucrate in atelierul propriu de creatie si productie vestimentara A&D Fashion din Romania si ca au preturi destul de mici in comparatie cu altele. Numai bune pentru re-inviorat garderoba mea de toamna ... si a voastra!

 







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu