NYX MATTE LIPSTICK SWEET PINK RUJ MAT

E a doua iarna la rand cand sunt obsedata de Nyx Matte Lipstick nuanta Sweet Pink, un mov intens mat:
Am scris si anul trecut despre el aici, dar am simtit nevoia sa ma laud din nou cu nuanta asta pentru ca imi place mult!
Cateva detalii pe scurt: rezista 6-7 ore pe buze, dar isi pierde treptat intensitatea. Nu usuca buzele. Anul trecut era 27 de lei, acum e 34 pe makeup-shop.ro Culoarea se poate construi treptat daca folositi o pensula pentru ruj. Mie imi place sa il aplic direct din tub. 
Dureaza o vesnicie: l-am folosit intens atat anul trecut si anul acesta si tot mai am ruj in tub. 

Sunt curioasa sa vad ce reduceri o sa aibe de Black Friday pentru ca imi doresc sa mai incerc cateva nuante. Altfel nu ma lasa inima sa cumpar stiind ce pret avea si mai ales ca eu l-am luat la reducere cu 22 de lei. Diferenta nu e mare, dar totusi cum a  trecut anul si gata au mai adaugat 7 lei la pret? Nu imi convine :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu