3 ani de blogging , concurs aniversar

Acum 3 ani am inceput sa scriu pe blog. Nu am avut un plan bine definit, nici macar "un plan" si nici pana in ziua de azi nu am unul. Scriu cand am ceva de spus, cand am chef, cand am timp, cand ma plictisesc sau cand nu am ce face.
Ma bucur ca in acest fel am cunoscut multe fete, fie ele in realitate sau doar pe net. Ma bucur daca imi citesti blogul frecvent, chiar si ocazional, iar daca nu iti place de mine am rugamintea sa imi spui ce nu iti convine la mine sau ce as putea sa schimb astfel incat sa revii cu placere in casa mea/=pe blogul meu :) 

Pentru a marca aceasta ocazie am pregatit o mica surpriza pentru voi, un concurs aniversar, cu o parte din produse sponsorizate de Melkior, iar restul cumparate de mine. 
 Pentru a  participa la concurs trebuie sa indepliniti urmatoarele cerinte:
1) sa urmariti blogul prin GFC ( daca nu aveti cont de google, se poate folosi si contul de facebook ) sau Google Followers.
2) da like and share fotografiei de aici.
3) Lasa-mi un comentariu cu ultimul cadou primit de la cineva drag. 

Concursul incepe azi si se termina pe 10 Decembrie. Succes!

PS: Melkior m-a ajutat cu mai multe produse pentru voi, dar am pastrat cateva si pentru mai tarziu :)

//////////////////////////later edit:
Castigatoarea concursului este Andreya Loves Maryan si a fost anuntata initial pe pagina de facebook a blogului aici.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu