Sally Hansen Instant Cuticle Remover, Review

Prin februarie ( cred! ) magazinul DM a avut ceva reduceri la produsele Sally Hansen si cum tot citisem eu pe vreo 2 bloguri despre ele ca sunt destul de bunicele, m-am hotarat sa imi cumpar solutia pentru indepartat cuticule de la Sally Hansen Instant Cuticle Remover. 
Daca nu ma insel am dat 20 de lei pe ea, nu mai retin pretul intreg. Un pret destul de acceptabil pentru 30 ml de solutie, in comparatie cu alte produse care le-am incercat ce aveau preturi intre 10-15 lei pentru 11-15 ml de produs. Asta raportat la pretul cu reducere, la pret intreg nu mai tine logica mea :))) 


 Folosesc acest produs o data pe saptamana, asa ca nu am mari probleme cu pielitele prinse de unghie sau crescute excesiv. 
Instant Cuticle Gel este un gel semi lichid care se aplica pe cuticule si se lasa sa actioneze intre 15-30 de secunde daca e sa ne luam dupa instructiunile de pe ambalaj. Mie acest interval de timp nu mi se pare suficient. Din ce am observat eu limita e undeva de la 30 de secunde la 1 minut. Daca e lasat mai mult de un minut se usuca si e ca si cum nu ati fi aplicat nimic inainte. E cam enervant. Daca stai prea putin nu isi face efectul, daca stai prea mult iar nu e bine, ca usuca si mai tare pielea. Ca sa fiu complet multumita, eu aplic solutia de 2 ori., dupa care ma spal pe maini. Adica dau cu solutie, curat cu betisorul de portocal,d au iar solutie, iar curat si apoi ma duc la baie sa ma spal cu peria de unghii si cu sapun.
Solutia inmoaie pielea moarta si cu ajutorul unui betisor de portocal sau de bambus trebuie impinsa spre baza unghiei cuticula. Imediat dupa trebuie sa va spalati bine pe maini, altfel riscati sa vi se usuce pielea din jurul unghiilor. Mie imi place sa frec bine unghia cu peria de unghii sau daca nu o am la indemana , cu partea abraziva de la buretele de spalat vase ( logic, alt burete special pentru asta pe care il tin in baie si il folosesc doar pe unghii ) pentru a indeparta orice rest de piele moarte. Poate vi se pare un gest excesiv, dar eu am boala pe cuticule. Sa nu zic ca uneori bag si forfecuta daca vad  ceva resturi inestetice pe acolo. Rar, foarte rar, dar trebuie sa recunosc asta.  

Este un produs bun, dar nu wow. Sincer vorbind prefer solutia de la Farmec, chiar Oriflame. Pe vremea cand foloseam Farmec nu am pus mana pe forfecuta deloc. Cu toate astea, nu imi pare rau ca am cumparat-o. De cand am inceput sa folosesc astfel de solutii pentru indepartat pielea moarta, am observat ca pielea din jurul unghiilor nu mai creste la fel de mult ca inainte si este mai subtire. Mai am luni bune de folosit din aceasta sticluta, dar deja ma gandesc la ce o sa cumpar data viitoare. Am pe lista solutia pentru indepartat cuticule de la Melkior sau cea de la Bottega Verde. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu