Mini colectia mea de geluri de dus de la Bottega Verde

In 2016 am auzit prima data despre "cosmeticele cadou" de la BottegaVerde.ro si nu puteam lasa sa treaca anul fara sa fac si eu o comanda la ei. Initial am crezut ca aceasta expresie se refera la faptul ca ofera cadou un produs la orice comanda, ca sa aflu mai tarziu ca de fapt sunt site-ul numarul 1 in Italia pentru produsele cosmetice oferite in dar si de aici expresia cosmetice cadou. La prima mea comanda de pe BottegaVerde.ro am primit cadou un gel de dus cu ceai verde si mi-a placut atat de mult ca la urmatoarea comanda mi-am luat aproape numai geluri de dus: 
Preferatul meu este gelul de dus catifelat cu vanilie neagra. Ador parfumul acestuia, desi in general nu ma omor dupa vanilie. Miroase dulce, mult mai placut decat vanilia clasica, are ceva diferit si asemanator in acelasi timp, te binedispune instant, face multa spuma, e catifelat, simti ca nu mai ai nevoie de hidratare dupa acesta. 
Aroma: Note de varf, dulci si aromatice: flori de vanilie, lapte de cocos si cafea boabe. Note de mijloc din fructe florale: tuberoza, flori de heliotrop, piersici si zmeura. Note de baza: patchouli, malț, fructe de padure si note de mosc.
Descriere sintetizata: O creatie speciala in care s-a adunat toata senzualitatea vaniliei negre si dulceata extractelor de fructe si flori.
Pret: 32 lei/ 400 ml.  Acum doar 19 lei pret redus.  

Urmatorul pe lista e gelul de dus energizant cu ceai verde. Daca imi spunea cineva mie ca o sa imi placa aroma de ceai verde ii radeam in fata, dar acum sunt nevoita sa recunosc ca imi place maxim. Beau ceai verde, dar nu imi place nici gustul, nici parfumul. Am creme cu extract de ceai verde pe care le folosesc strict pentru efectele benefice, dar nu imi imaginam vreodata ca o sa imi placa un produs cu aroma de ceai verde. Combinatia de ceai verde cu extras de tei e super placuta. Trebuie sa incerc si un ceai clasic din aceste combinatii, poate o sa imi placa si gustul.  Gelul de dus are o consistenta vascoasa de culoare verde, imbogatita cu extracte din proteine hidrolizate si grau.  
"Ceaiul verde trezeste spiritul si inspira gandurile intelepte". Un adevarat elixir de infrumusetare, perfect pentru o baie revitalizanta, reda prospetimea si energia. 
Pret: 32 lei/ 400 ml.  Acum doar 19 lei pret redus.  
  
Gelul de dus delicat cu extract de struguri rosii nu are parfumul de strugure pe care mi l-am imaginat eu, dar compenseaza pe partea de spuma fina, densa si bogata.  Are un parfum asociat cu verde in mintea mea, ceva crud, iarba, nu cu aroma dulce a strugurilor. 
Aroma: Note de varf: lamaie, acorduri proaspete de struguri rosii, piersica; Note de mijloc: marine, petale de iasomie, mosc alb; Note de baza: ambra alba, patchouli, lemn de cedru.
Consistenta: lichid vascos 
 Placut pe moment, dar nu ma face sa mi-l doresc din nou ca restul gelurilor din aceasta mini colectie. Sau descris pe scurt numai bun de dat cadou mamei sau la cineva careia ii plac mirosurile "verzi". 
Pret: 32 lei/ 400 ml.  Acum doar 20 lei pret redus.  

Gel de dus nectar pretios magnolie neagra cu note de varf: fructe de mandarin, piersica, fructe; note de mijloc: flori de trandafir, iasomie, iris; note de baza: orientale, lemn de santal, lemn de cedru, pathouly, vanilie, muschi. Am observat ca face mult mai multa spuma decat gelurile prezentate anterior, asa ca trebuie folosita o cantitate foarte mica pentru tot corpul, deci e super econom. Are un parfum oriental, super oriental, m-a dus cu gandul la vremurile cand urmaream Clona. Cam asa imi imaginam eu ca miroase in casa lui Jade cand vedeam bolurile cu betele alea parfumate.  Parfumul e foarte intens, intepator  si dureaza cateva ore bune pe piele. Recomandat pentru o experienta "exotica" :))
Pret: 32 lei/ 400 ml.  Acum doar 21 lei pret redus.   

Pe langa consistenta, parfum, hidratare si catifelare sau altfel spus  toata experienta in urma utilizarii, imi place si ambalajul acestor produse. Nu doar din punct de vedere estetic, trebuie sa recunoastem ca au etichete super dragute, dar si din punct de vedere practic. Capacul de ridica usor, un mare avantaj pentru mine ca nu imi mai rup unghiile in ele, se dozeaza o cantitate rezonabila de produs, sticla este dintr-un plastic maleabil, dar nici prea elastic. Eu am boala pe sticlele de plastic prea moi, care se strang acordeaon cum apesi mai tare pe ele.  
Am de gand sa imi maresc colectia de geluri de dus de la BottegaVerde.ro si urmatoarele pe lista sunt variantele cu ulei de migdale, lapte de cocos, unt de shea si neroli. Voi ati incercat vreun gel de dus de la ei? Ce aroma? Sau ce variante va tenteaza?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu