Demachiant nutritiv pentru ochi de la Elmiplant, review

In goana mea dupa demachiantul perfect pentru ochi, am zis sa incerc si demachiantul nutritiv pentru ochi de la Elmiplant.
L-am cumparat fara sa stiu ceva despre el, pur si simplu pentru ca am vazut pe eticheta ca nu contine alcool si ca este recomandat purtatoarelor de lentile de contact. 
Trebuia sa imi dau seama ca ceva nu e in regula cu el pentru ca scrie clar pe eticheta ca se foloseste cu ochii inchisi, dar nu am dat importanta pe moment. Rau am facut! Ustura ochii ingrozitor de la el, fie ca il folosesc cu ochii inchisi fie deschisi. Bine daca tin ochii inchisi am momente cand nu ustura, dar totusi, eu folosesc eyeliner pe waterline, cum ma demachiez acolo daca tin ochii inchisi?
Nu sunt multumita nici de puterea de curatare. Chiar si dupa ce insist, tot raman urme sub ochi. In colajul de exemplificare nu am cine stie ce machiaj, doar rimel, fard gri pe pleoapa si o combinatie de gri cu negru pe partea inferioara si mie mi se pare ca se vede inca fardul de sub ochi. In schimb pentru demachierea fetei mi se pare ideal pentru ca e un demachiant lichid tip apa ( asemanator cu apa micelara) si nu lasa pielea grasa. Se simte usor pe piele si are un miros fresh, care chiar imi place si stiti ca eu sunt foarte mofturoasa la parfumuri. 

Se dozeaza bine, nu face risipa, are un pret micut 10-14 lei pentru 125 ml de produs , in functie de unde il cumparati si un tub mi-a ajuns pentru 2 luni de zile in conditiile in care eu l-am folosit pe toata fata, nu pentru ochi. 

Eu l-am cumparat din farmacie, dar se gaseste mai peste tot, l-am vazut in magazinele mari si in plafare, asa ca e la indemana oricui. 

Il recomand doar pentru fata, nu pentru ochi! Cunoasteti produsul, l-ati folosit? Cum vi s-a parut?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu