Ser antirid restructurant pentu ochi Seametry de la Elmiplant, Review


De ceva vreme folosesc serul restructuranta pentru ochi Seametry de la Elmiplant, chiar daca este recomandata femeilor cu varsta peste 45+ de ani. Nu prea sunt eu de acord cu impartirea cosmeticelor pe varste, prefer clasificarea pe tipul de ten si diverse probleme ale acestuia. Sunt persoane de 20 de ani cu pielea super uscata si persoane de 40-50 cu ten acneic, iar in aceste situatii nu ar rezolva nimic daca ar folosi creme specifice varstei.
Chiar daca nu am probleme majore cu cearcanele si ridurile in zona ochilor am vrut un ser pentru ochi si cu toate astea nici pana acum nu sunt sigura daca acest produs e crema sau ser. La cum arata tind sa cred ca e o crema, iar denumirea din titlu serum e doar asa de publicitate. Eu aveam impresia ca produsele tip ser sunt lichide, gen apa, cel putin asa au fost toate cele pe care le-am folosit eu pana acum. Acesta e crema toata ziua. Partea buna e ca imi place super mult pompita de dozare. Nu se blocheaza, nu curge, usor de transportat in vacanta. Produsul intra repede in piele, nu lasa pelicula grasa si lasa pielea fina. Eu am avut zile in care am folosit aceasta crema pe toata fata si mi-a placut foarte mult cum se vede tenul la cateva minute dupa: luminos si radiant. 
Am zile cand dorm 4-5 ore pe noapte, iar atunci se accentueaza destul de mult cearcanele, iar aceasta crema mascheaza cumva acest lucru. Daca recuperez orele de somn, dispar complet.
SEAMETRY este imbogatita cu ingredientul natural MATRIGENICS.14G ce reactiveaza cele 14 gene responsabil de sinteza si dezvoltarea celor mai importante trei elemente strucurale ale pielii: colagenul, elastina si acidul hialuronic. Nu contine parabeni, parafine si conservanti. MATRIGENICS.14G este obtinut din celulele reproductive ale algelor Wakame, prin metode sustenabile, eco-friendly.

 Eu am luat acest serum dintr-un supermarket si am dat in jur de 25 de lei daca nu ma insel. Online preturile varieaza, de la 27 la 30. Fata de alte produse pentru zona ochilor pe care le-am folosit eu, acesta are un pret mic, chiar foarte mic, iar efectele sunt asemanatoare :)) Cand termin ce am pe stoc, o sa o recumpar sigur!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu