NOTD, Pure Seduction de la Melkior

Astept primavara, dar cand am vazut vremea de afara mi-am lipit frunze pe unghii pentru ca am vazut frunze pe asfalt si am impresia ca vine toamna :))
Am primit aceasta oja rosie Pure Seduction de la Melkior cadou de ziua mea prin octombrie si o folosesc mereu de atunci.
Culoarea e foarte misto, rosu aprins, fix cum imi place mie. Primul strat se usuca foarte repede, dar trebuie neaparat doua straturi pentru a da viata culorii, altfel pare un rosu spalacit. 
Culoarea rezista 3-4 zile. Are un finish semi lucios. Depinde de lumina. Recunosc ca de obicei eu prefer unghiile mai lucioase dar nici acesta nu e rau.
Pozele sunt realizate in casa, la lumina becului pe vreme intunecata, altfel se vedea si mai bine cat de placuta este culoarea aceasta Pure Seduction de la Melkior.
Toata luna Martie aveti cadou de la Melkior transportul gratuit la orice  comanda realizata pe site. Daca va place aceasta nuanta de oja, o gasiti in varianta de 15 ml la pret de 29 de lei aici
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu