Nivea Hairmilk Care Shampoo and Conditioner, Review

Daca nu primeam cadou kit-ul Nivea HairMilk sampon si balsam, nu aveam nici cea mai mica intentie sa il cumpar pentru ca pentru mine Nivea inseamna creme de fata si gel de dus, deci nu eram curioasa in privinta lui.
Dar cu aceasta ocazie am descoperit si eu ca Nivea inseamna mult mai mult decat ce stiam eu. Daca dupa primele 2-3 utilizari am fost super multumita de aceste 2 produse, acum am ajuns la stadiul doar de multumita. Ceea ce nu e rau pentru un produs, dar nici bine  in sensul ca nu imbie sa le cumpar, poate doar samponul in caz de maxima urgenta, daca nu gasesc produsul meu preferat si nu e nimic altceva disponibil. 
Daca la inceput parul se pastra curat 5-6 zile, dupa vreo 3-4 utilizari la 2 zile e deja gras, lucios si trebuie spalat neaparat. In conditii "normale" eu ma spal pe cap de 2 ori pe saptamana si orice abatere de la program ma enerveaza. In prima zi parul e voluminos, se vede diferenta fata de alte sampoane, dar pentru mine un par curat timp de 2 zile e putin, foarte putin. Parul pierde volumuk treptat iar daca folosesc balsamul, pierde din volum instantaneu, asa ca prefer sa folosesc balsamul pe parul murdat, iar apoi ma spal normal cu sampon de 2 ori. Balsamul netezeste firele de par rebele si catifeleaza podoaba capilara. Apropo, eu folosesc balsamul prima data, apoi sampon, indiferent de marca, nu numai acesta.  

Mirosul este cel clasic de Nivea, eu nu ma omor dupa el, dar ma bucur ca nu rezista ( dupa ce se usuca parul, deja nu mai simt parfumul ). Cand nu folosesc deloc balsamul Nivea Hairmilk, parul se incurca si e greu de pieptenat. Daca folosesc balsamul in mod normal, dupa spalare cu sampon, problema dispare. Cum folosesc eu balsamul prima data, apoi samponul, parul e incurcat, dar ceva mai bine decat daca nu as fi folosit deloc balsam. Dupa alte sampoane nu mi se incurca parul, chiar daca nu folosesc balsam deloc, nici inainte, nici dupa, asa ca problema e clar de la sampon. E totusi un aspect deranjant pentru mine pentru ca eu folosesc balsam destul de rar, nici macar inainte de sampon nu imi place sa il folosesc frecvent. Ar trebui putin lucrat la formula. Si daca tot am ajuns in acest punct mi-ar placea sa aiba o formula non-tears, pentru ca odata intrata in ochi cea mai mica picatura de apa spumata, ustura maxim, iar la talentul meu din 3 spalari, 2 se lasa cu lacrimi. 
Pe scurt: daca folosesc kit-ul complet volum mare in prima zi, a doua zi deja se pleosteste. Daca folosesc doar samponul fara balsam, atunci 2 zile am volum, a treia se ingrasa si trebuie spalat. 

Aceste 2 produse sunt recomandate persoanelor cu par normal; cum am si eu de altfel, asa ca daca aveti parul gras nu il recomand. Daca la mine se ingrasa asa de repede nu vreau sa imi imaginez cum e la persoanele cu par problematic. Voi ati incercat gama Hairmilk de la Nivea? Cum vi se pare?


.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu