Curs la distanta de Inspector Resurse Umane de la Eurocor

Am terminat facultatea de aproape 11 ani, lucrez intr-un domeniu complet diferit decat cel pentru care m-am pregatit iar uneori primesc atributii care nu au nici o legatura cu jobul meu, dar pe care trebuie sa le rezolv asa ca m-am hotarat sa urmez un curs de inspector resurse umane ca sa nu ma mai  simt depasita de situatie. 


Am inceput sa caut cursuri acreditate, dar mi-am dat seama ca nu imi doresc sa merg fizic la ore. Nu am timp sau prefer sa imi petrec serile altfel, nu la scoala, in plus nu cred ca as mai avea rabdare sa stau in banca sa ascult pe cineva. Mi se potriveste mult mai bine varianta de curs la distanta sau cursuri online unde pot sa invat cand vreau eu, fara sa simt ca imi sufla cineva in ceafa.


Nu trebuie sa ma grabesc cand plec de la munca sa ajung in cine stie ce locatie si nici nu trebuie sa imi pierd weekendurile pentru ca am gasit si varianta de cursuri doar la sfarsitul saptamanii. Stiam deja de cursurile prin corespondenta de la Eurocor de pe vremea cand am cautat si am ales de la ei cursul de machiaj, iar cand am vazut ca la final poti primi si o diploma de la Ministerul Muncii daca optezi sa dai examenul optional, pe langa certificatul de absolvire de la Eurocor, nu am mai stat pe ganduri si m-am apucat de treaba. 

Mecanismul e simplu: in fiecare luna primesti prin curier un caiet cu 1-2 lectii, trimiti tema prin posta sau direct online pe site-ul lor, iar apoi primesti urmatoarea lectie si tot asa. Poti amana primirea cursului daca pleci in vacanta sau din orice alt motiv. Poti opta sa cumperi din prima tot cursul si ai parte de o reducere considerabila sau poti alege varianta de cursuri direct online, cu mentiunea ca acestea nu pot fi tiparite, le poti citi direct de pe site!

Singurul dezavantaj al acestor cursuri este nepasarea si dezinteresul vostru. Si spun asta din proprie experienta. Eu am cumparat din prima tot cursul de machiaj si pe la jumatatea lui nu am mai trimis temele, mi-am pierdut treptat interesul si a trecut anul in care puteam sa primesc diploma. Dar nu imi pare rau, am invatat multe, mi-a fost de folos, iar acum am ales varianta de a primi curs cu curs, sa ma forteze sa ma tin de treaba si sa nu am tendinta de a ma opri din studiu.  Wish me luck!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu