NOTD, Orchid de la Oriflame

De fiecare data cand vreau sa cumpar cate o nuanta noua de oja ma fortez sa imi aduc aminte de cele 3 cutii mari, gen cutie de cizme, pline cu sticlute de oja si trec mai departe. Aseara m-am oprit la un stand Flormar, mi-am clatit privirea si am plecat mai departe. Ochisem vreo 2 nuante care mi-ar fi placut, dar am rezistat! 

Mi-am propus ca in fiecare saptamana sa port o culoare diferita pe unghii. In acest fel o sa fac un fel de recensamant. Vad care oje mai sunt bune, care nu. Sa vad daca mai merita sa le tin, nu de alta dar ocupa spatiu pretios, sau mai bine zis sa pot face loc pentru altele!

Am inceput aceasta provocare cu nuanta Orchid de la Oriflame: imi place culoarea, dar oja in sine ma cam enerveaza. S-a ingrosat putin, bine o si am de ceva vreme, deci nu am ce comenta, dar se duce de pe varfuri imediat, iar aceste poze sunt realizate a doua zi de la aplicare si sincer nu imi place cum se vede.
A treia zi deja le-am sters. Si cu toate astea nu ma lasa inima sa o arunc. Sa vad cat mai trag de ea. Daca o tin in ritmul asta nu stiu daca o sa fac loc pentru altele :))   

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu