3 joburi PROVOCATOARE care implica lucrul direct cu publicul

Atunci cand munca zilnica presupune contactul direct cu publicul sau cu clientii, jobul poate deveni unul destul de solicitant si provocator. Pentru a lucra in domenii ce implica acest aspect, trebuie sa detii puternice abilitati de comunicare, un nivel inalt de empatie si sa fii o persoana extrem de adaptabila. Daca te consideri potrivita pentru acest stil de lucru, iti prezentam, in continuare, ce optiuni sunt disponibile pe piata din Romania si nu numai.

Iata care sunt 3 dintre cele mai solicitante joburi ce implica lucrul nemijlocit cu clientii sau publicul!

1. Asistent vanzari

Acest job, desi nu pare extrem de solicitant, implica foarte mult efort. Pe langa faptul ca un sale assistant este nevoit sa stea in picioare intre 4 si 8 ore pe zi, acesta trebuie sa fie atent, in permanenta, la clientii care viziteaza magazinul in care lucreaza. Daca te atrage jobul, tine cont de faptul ca va trebui sa abordezi oamenii, sa le oferi sfatul sau ajutorul tau si sa ai tot timpul zambetul pe buze. Asadar, indiferent de situatie, nu poti lasa starea ta interioara sa afecteze modul in care interactionezi cu publicul. Cu toate acestea, satisfactia de a fi ajutat zeci de client intrece orice obstacol!

2. Model de videochat 

 Despre modelele de videochat se poate spune ca lucreaza intr-un mediu sigur, relaxant si confortabil. Toate aceste lucruri sunt adevarate, insa fetele care se implica in acest domeniu sunt supuse, in permanenta, ochilor clientilor. Acest lucru inseamna ca ele trebuie sa fie profesioniste si sa se adapteze personalitatii fiecarui client in parte. Recompensele sunt pe masura efortului, caci modelele care fac videochat la BEYOU, de exemplu, primesc atat un pachet salarial atractiv, cat si training, bonusuri si alte beneficii. Asadar, daca iti doresti sa castigi mai mult decat o suma medie de bani, acest job ti s-ar putea potrivi!

3. Customer service
Chiar daca angajatii unui call center nu au contact vizual cu clientii, ei interactioneaza cu ei telefonic. Acest detaliu poate fi chiar si mai dificil, intrucat un operator nu poate observa reactiile si starile interlocutorului, fiind nevoit sa se bazeze pe intuitie. Mai mult, majoritatea celor ce lucreaza intr-un call center se ocupa de nemultumirile clientilor, rezolvand potentialele probleme cu care acestia se confrunta. De aceea, daca iei in calcul acest tip de job, tine minte ca va trebui sa faci fata unor persoane iritate, care asteapta ca inconvenientele sa le fie rezolvate in cel mai scurt timp. Totusi, daca vei reusi sa te adaptezi, acest loc de munca iti poate aduce numeroase satisfactii si bonusuri.
 
Acestea fiind spuse, un job care implica lucrul direct cu alte persoane reprezinta o provocare pentru orice angajat. In acelasi timp, poti fi mandra ca stapanesti un astfel de domeniu, facand fata cu brio diverselor situatii. Totodata, interactiunea umana la locul de munca are numeroase avantaje, precum diversitatea, dezvoltarea creativitatii si a empatiei.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu