Rochie din denim cu perlute

Cu vreo 3 saptamani inainte sa plec in vacanta mi-am dat seama ca nu am cu ce ma imbraca ( niciodata nu am ) si uite asa m-am trezit eu in ultimul moment sa imi cumpar ceva. Adica daca tot plec undeva nde nu am mai fost pana acum, sa am si straie noi. Nu prea aveam eu chef de mers prin magazine, asa ca am colindat pe net si mi-am luat 3 rochii: 2 de pe aliexpres si una de pe fashiondays; si toate de blug, ca doar e must have-ul sezonului. Ultima a venit fix in ziua dinaintea plecarii, iar celelalte doua la 3 saptamani dupa ce m-am intors din vacanta :)) cu toate ca eu le comandasem din timp, dar de' au venit din China. Greseala mea, trebuia sa am o marja de eroare mai mare.
Prima rochie aleasa nu e deloc pe stilul meu, adica o rochia dreapta, tip sac, avand in vedere ca eu prefer rochiile in forma de A, cu accent pe talie, dar am vrut sa incerc ceva nou si in plus nu am rezistat perlutelor. Nu pot sa zic ca imi sta super bine, cel putin din fata zici ca sunt patrata, dar pe total m-am simtit bine in ea, iar daca pun la socoteala ca m-am distrat maxim in ziua in care am purtat-o pentru prima data, restul nu mai conteaza. 
Am ales marimea XL( 40) si e la limita, in sensul ca nu prea pot sta jos bine cu ea, ar fi trebuit sa fie ceva mai larga in jurul bazinului. O marime mai mare si nu as mai fi avut probleme cu ea.
E scurta, dar la limita decentei. Se ridica doar daca stau eu in pozitii ciudate sau cand stau pe scaun, in rest acopera tot ce trebuie :)
 Mi-as fi dorit macar 2-3 cm in plus. 
Materialul este subtire, denim, perlele au 2 dimensiuni si sunt prinse bine, sunt capsate, nu cusute. Am spalat rochia de 2 ori la masina si nu a patit  nimic. Nu s-a desprins niciuna, materialul nu s-a scamosat.
Buzunarele sunt prea sus si prea mici ca sa fie utilizabile , dar la aproape 40 de lei ce poti cere de la o rochie? Merge purtata si cu tocuri, ii schimba aspectul, dar eu prefer varianta sport in acest caz. 

Din ce am scris pana acum, mai mult m-am plans de rochia asta, dar pe total chiar imi place si o voi purta maxim! 

Daca va place rochia o gasiti pe aliexpress cu un search dupa denim summer dress faux pearls. Preturile incep de la 8 dolari in sus  pana pe la 16-18 $ pentru aceeasi rochie, trebuie doar sa aveti grija ca vanzatorul sa aiba ratingul cel mai mare pentru un plus de incredere. Eu am ales varianta de mijloc, undeva pe la 12 dolari, dar sunt  curioasa daca si la 8 dolari era aceeasi rochie. Pana la urma fotografiile de publicitate din anunturi erau identice.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu