Rutina mea de ingrijire a tenului cu produse Bioderma

Astazi vreau sa va arat produsele pe care le folosesc eu zilnic pentru ingrijirea tenului. Am ales o combinatie de dermato cosmetice din portofoliul Bioderma din gama pentru ten gras si cea pentru ten sensibil in conditiile in care eu am tenul mixt: gras in zona T, normal in rest si o tendinta de acnee in anumite perioade cheie ale lunii! 
Folosesc schema clasica de ingrijire a tenului: demachiere, tratament zone problematice, hidratare, protectie solara. 

Curatarea tenului incepe cu un gel de curatare, fie gelul Sebium spumant despre care am scris aici   fie gelul Sebium de gomaj ( care apare in fotografia de mai sus). Ambele se folosesc pe fata umezita, se aplica produsul pe piele dupa care se clateste bine. Din punctul meu de vedere singurele diferente intre ele o reprezinta particulele abrazive din gelul gomaj si culoarea ( gelul spumant e verzui albastru, cel de gomaj e incolor cu particule prin el), in rest au cam acelasi efect pe tenul meu: curata foarte bine, regleaza cantiatatea sebumului. Cu mentiunea ca gelul spumant poate fi folosit zilnic fara probleme, in schimb cel de gomaj de 2-3 ori pe saptamana.Fata nu se sterge cu prosop, se tamponeaza usor. 

Eu prefer sa las sa se usuce la aer, dupa care folosesc apa micelara Sensibio H2O. Am incercat si varianta din gama pentru ten gras, dar nu m-am inteles cu ea pentru ca imi usca tenul. Mi se potriveste manusa in schimb varianta aceasta pentru ten sensibil. 
In cazul meu lotiunea tonica e optionala. Daca am in casa folosesc, daca nu sar peste acest pas. Din ce stiu eu Bioderma nu are in portofoliu produse de acest tip, asa ca folosesc de la alte firme, am scris recent pe blog ce folosesc daca sunteti curiosi sa cautati putin in urma. 

Crema Sebium Global previne reaparitia cosurilor si a punctelor negre si are efect de micsorare asupra celor existente si are in plus un efect de hidratare de pana la 8 ore. datorita glicerinei si vasilinei cu eliberare prelungita. Are o textura lejera, intra repede in piele si lasa pielea fina si catifelata. Inainte sa descopar si celelalte produse din gama Sebium o foloseam zilnic dimineata si seara, acum o alternez cu Sebium Pore Refiner si Sebium Mat.

Crema Sebium Pore Refiner are un efect astringent care micsoreaza secretia se sebum si reduce dimensiunea porilor. Cred ca la 2-3 saptamani de cand am inceput sa folosesc acest produs am observat ca nu mai am porii asa de mari. S-au strans, sunt mai mici si chiar daca nu au disparut complet ( si nici nu vor disparea vreodata) nu se mai incarca datorita complexului exclusiv patentat Fluidactiv. Inainte foloseam mereu un instrument de extragere a punctelor negre din majoritatea porilor deschisi, acum foarte rar. Cand am cumparat acest produs l-am folosit zilnic, seara si dimineata, timp de cateva saptamani, dupa care alternativ cu celalalte produse din gama. 
Crema Sebium Mat  neutralizeaza fenomenul de reflexie datorita actiunii  unice a unor particule originale ( siliciu si microsfere) si astfel pielea reflecta mai putina lumina. Lucru testat si garantat pe mine: inainte aveam fruntea bec in mai toate fotografiile, iar acum arat si eu normal. In acelasi timp are efect de reglare a sebumului, previne obturarea porilor si limiteaza formarea imperfectiunilor. Folosesc acest produs doar dimineata, iar seara una din celelalte 3 creme din gama. 
In acest moment nu am o regula anume in aplicarea acestor creme, am zile cand folosesc una singura si seara si dimineata, dar de obicei am grija sa le folosesc alternativ pentru ca scopul meu final e un ten fara acnee, fara pori infundati si fara luciu, iar fiecare din ele are ingrediente care combat aceste probleme. 

Protectie solara 

Nu folosesc fond de ten decat la ocazii special, in restul zilelor prefer crema bb sau direct crema de protectie solara cu ceva culoare in ea.  Pentru ca ma ard usor folosesc crema cu factor mare de protectie. Mi-am luat crema colorata Photoderm Max 50 + dar din pacate este mult prea inchisa la culoare pentru mine, chiar si atunci cand sunt bronzata. Totusi o folosesc pentru ca o combin cu un bb cream mai deschis si pana la urma se uniformizeaza culoarea la nuanta potrivita tenului meu. Stiu ca exista si varianta fara culoare, dar nu am folosit-o pana acum. O folosesc alternativ cu Sensibio AR BB Cream , produs pe care l-am primit castigat la un concurs pe pagina oficiala Bioderma de pe facebook. La inceput am fost sceptica cand am vazut nuanta produsului, mi s-a parut prea inchisa pentru mine, dar spre surprinderea mea cand se intinde pe fata imprumuta culoarea tenului ca sa zic asa, se uniformizeaza cu tonul pielii. Nu aveam incredere ca un singur produs se adapteaza asa de bine atat persoanelor cu ten deschis cat si inchis, dar l-am testat si eu si o prietena care pare mereu bronzata, desi nu e :)  


Ambele produse se vad frumos pe piele, nu incarca tenul, ascund micile imperfectiuni, se aplica mai greu decat mi-as dori :)) si sunt putin suparata ca desi au protectie solara, tot mi-au iesit cativa pistrui de la soare. 

Pe total mi se potriveste aceasta combinatie de produse de la Bioderma, chiar daca mi-as dori sa nu imi mai apara cosuri deloc, deloc. Oricum este o imbunatatire majora si voi continua aceasta schema de tratament, chiar daca sunt sigura ca pe parcurs voi incerca si alte produse! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu