Incaltaminte de toamna

De cateva zile sunt la tara. In zare am o priveliste de toata frumusetea: zapada! Bine ca e doar pe varful muntilor, dar parca deja simt mirosul de zapada dimineata devreme pana nu apuca masinile sa misune pe strazi.  Poate pentru ca in Muntii Bucegi ninge de cateva zile si zapada a avut timp sa se depuna. Eu am venit aici incaltata in balerini , ba chiar decupati in fata pentru ca am plecat pe vreme insorita, mai stau cateva zile bune si tare imi e teama ca trebuie sa imi cumpar incaltari noi pentru ca nu am venit deloc pregatita. Decat sa ma duc in oras sa colind magazinele, sa pierd timp pretios, timp pe care il pot petrece intr-o mie de variante mai placute, prefer sa caut online. M-am gandit sa imi iau niste botine, ca tot am nevoie de o pereche, dar uitandu-ma pe diverse site-uri am ochit si niste modele cizme care ma atrag.
Am vazut atatea modele care imi plac incat nici nu stiu ce sa aleg. Prima pe lista este o pereche de botine rosii! 
Daca in ultimii doi ani am ales botine albastre ( pe langa cele clasice negre), anul acesta mi s-a pus pata pe rosu. Rosu e mult spus, mie imi pare mai mult burgundy, dar e in aceeasi familie de culori. Ma si vad incaltata cu ele. Tocul are inaltimea de 9 cm, mai mare cu 1 cm decat sunt eu obisnuita sa port in mod normal, dar nu cred sa fie vreo problema pentru ca e destul de grosut, nu toc cui. 
 
Pentru ca merg destul de mult pe jos si cu mijloacele de transport in comun, am nevoie de obicei de incaltaminte comoda, de preferat fara toc si uite asa am ajuns la aceasta pereche de ghete casual.  E un model clasic din piele ecologica, bot rotunjit, talpa joasa, dar adus spre modern cu ajutorul cataramelor si a tintelor de pe bareta. 
 Am intrat sa vad ce e nou si in materie de cizme chiar daca mai e pana vine vremea lor si mi-a picat cu tronc aceasta pereche cu talpa ortopedica. Acest model este disponibil si pe gri inchis, dar parca se vede modelul mai bine pe gri deschis. 
 Din pozele de pe site nu imi dau seama daca au fermoar spre interiorul piciorului, da inclin sa cred ca nu au. PEntru mine asta poate sa fie o problema pentru ca ma chinui putin sa ma incaltc u ele. Cel putin asa patesc eu cu cizmele pe care le am si nu au fermoar, trebuie sa trag ceva de ele pana intra bine "de tot". Oricum imi plac, acesta e doar un mic inconvenient si oricum batalia se da intre primele doua perechi. Mi-or placea mie cizmele acestea, dar cum inca e toamna mai bine aleg botinele sau cizmele. Voi ce imi recomandati? 

 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu