Parerea mea despre biscuitii dietetici Gerble

Uneori am impresia ca expresia "biscuiti dietetici" este un oximoron, ca si cea cu dulciuri dietetice. Cum sa asociezi un produs de cofetarie-patiserie care contine faina, zahar si ulei cu dieta ? Toata lumea stie ca atunci cand esti la dieta primul lucru la care trebuie sa renunti sunt dulciurile si bauturile carbo-gazoase, asa ca de unde vine expresia asta de biscuiti dietetici? 

Nu prea sunt eu de acord cu asta, dar tind sa cred ca se refera la faptul ca au un continut mai mic de zahar, sare si grasimi fata de restul dulciurilor de pe piata, asa ca intr-un fel au dreptate. Sunt mai indicati sa fie folositi atunci cand tii o dieta daca numeri caloriile. 

Si acesta e si cazul biscuitilor de la Gerble. Copti din faina netratata chimic in timpul stocarii, fara coloranti si conservanti, acestia sunt imbogatiti cu germeni de grau, vitamine si minerale, au un continut bigat de fibre si mai putin zahar, sare si grasimi fata de media biscuitilor de pe piata.

Eu am ales sa inlocuiesc cele 2 gustari zilnice cu acesti biscuiti. In loc sa mananc ceva dulce ca de obicei, gen ciocolata, napolitane sau alti biscuiti, am mancat o portie de Gerble. Fiecare pachet de biscuiti Gerble este impartiti in 4-5 mini pachetele de biscuiti. In acest fel isi pastreaza prospetimea si stii deja cat trebuie sa mananci, sa nu depasesti portia alocata ca sa zic asa. Si daca e sa fim sinceri un pachetel e foarte satios, tine de foame, iar daca il combini cu un ceai, un pahar de suc de fructe sau chiar lapte, eu recunosc ca am incercat cu iaurt de baut, e mai mult decat o gustare, inlocuiesc cu succes o masa! 

Daca e sa fiu complet sincera, recunosc ca am folosit acesti biscuiti ca ingredient pentru niste deserturi delicioase, nimic a face cu dieta si nu mi-a parut rau :) 
Acum nu va ganditi ca recomand acesti biscuiti zilnic sau combinatiile mele nesanatoase! Dar din cand in cand chiar trebuie sa iti satisfaci portia de dulce. Altfel eu tind sa o iau razna. Oricat de sanatoase ar fi fructele, creierul meu are nevoie de "desert"!

Ati incercat acesti biscuiti? Sau alti biscuiti dietetici? Ce parere aveti despre ei?
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu