Curs la distanta de inspector de resurse umane, 4


Lectiile 7 si 8 din cadrul cursului la distanta de resurse de inspector umane de la Eurocor se concentreaza in mare partea pe contractele de munca, de la inceputul angajarii pana la terminarea relatiei intre angajat si angajator, atat contracte individuale de munca, adica fix partea care ma intereseaza pe mine in mod special, cat si contracte colective de munca. In firma noastra nu exista contracte colective si nici nu prevad prea curand ca voi avea nevoie de aceste cunostiinte, dar sunt bine venite, intotdeauna e loc de invatat si cateva informatii noi nu strica niciodata.

La birou intocmesc contracte, acte aditionale de modificare a acestora, decizii de incetare, interviuri de angajare si desi aveam impresia ca stiu relativ bine aceste subiecte, am descoperit ca am ceva carente. Chestii minore, carora nu le-am dat importanta pana acum, dar pentru linistea mea cred ca o sa le pun in aplicare de acum inainte pentru ca nu stiam ca aceste acte se pastreaza 50 de ani de acum inainte. 

Nu stiam ca la dosarul de personal trebuie atasata cererea de angajare. De fapt nu stiam nimic de termenul acesta "cerere de angajare". In general,  la noi in firma ( si banuiesc eu ca mai in toate locurile) aceasta cerere e inlocuita pur si simplu de faptul ca ai aplicat la anuntul de angajare de pe siteurile de specialitate sau ca ai trimis cv-ul pe email. 
La sfarsitul celor 2 lectii din modulul 4 al cursului la distanta de inspector de resurse umane  este tema pentru acasa, de obicei 1-2 exercitii care trebuie trimise rezolvate si care vor fi corectate de un profesor. Eurocor iti da sansa sa intrii in legatura cu un expert pentru orice nelamurire si explicatii suplimentare daca este cazul. 
Nu exista un timp setat pentru predarea temei, dar este recomandat un termen de 30 de zile de la primirea caietului cu lectii. Eu recunosc ca am depasit acest termen, dar tot raul spre bine. Doar nu ma grabeste nimeni :)
Abia astept sa vad ce urmeaza in continuare. Pe luna viitoare! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu