Apa Micelara Nivea 3 in 1, Review

Aproape am terminat prima mea sticla de apa micelara Nivea 3 in 1. Cred ca mai am produs pentru 2-3 zile. O luna si jumatate m-a tinut o sticla de 200 ml in conditiile in care am folosit-o zilnic.
 " Nivea Apa Micelară 3 în 1 cu dexpantenol şi ulei de seminţe de struguri curăţă tenul eficient, îndepărtând orice urmă de machiaj şi hidratează într-un singur pas, fiind potrivită chiar şi pentru zona sensibilă a ochilor. Datorită tehnologiei cu micele, nu necesită clătire şi nu se afectează bariera naturală a pielii. 
Micelele funcționează ca un magnet: când se aplică (prin intermediul unui tampon de bumbac) acestea înglobează particulele de ulei şi machiaj, păstrând apa în afară. Astfel, fluidul răcoritor nu deshidratează pielea şi poate fi folosit eficient fără a aplica un toner după utilizare . Fără alcool, parfum, silicon, parabeni sau coloranţi. "

Parerea mea:

Nu curata deloc bine machiajul ochilor. Si aici ma refer in mod special la eyeliner si la rimel. Trebuie sa folosesc mai multe dischete de bumbac imbibate in apa micelara si trebuie sa frec bine. Adica nu e deloc blanda si nici delicata actiunea.  
Curata bine fondul de ten, dar fata de alte ape micelare folosesc de doua ori mai mult produs (si apa si dischete).
In schimb daca ma demachiez cu o solutie de curatare iar apoi folosesc apa micelara Nivea pe post de toner, atunci da, imi place sentimentul racoritor pe care mi-l lasa.

Imi place ca nu are miros, nu usuca pielea si nu lasa pelicula grasa , dar pentru mine acest produs este mai mult o lotiune tonica decat un demachiant. 

Cand aud de apa micelara eu ma gandesc automat la demachiere completa si nu imi place sa folosesc lapte demachiant si apa micelara. Prefer sa folosesc doar apa micelara, dar cu Nivea 3 in 1 nu am reusit aceasta performanta: am fost nevoita sa folosesc si  un lapte demachiant, altfel riscam sa ma trezesc cu urme negre sub ochi. 

Se gaseste aproape in orice magazin "mare" si costa intre 18-20 de lei. Un pret destul de mic pentru o apa micelara. 

Eu nu as recumpara acest produs pe post de apa micelara, dar pentru rolul de lotiune tonica, da. 




 

1 comentarii:

  1. E bine de știut că nu e cine știe ce pe post de demachiant. Deși eu folosesc dese ori micelarele pe post de loțiune tonică, prefer totuși să am în casă din cele care sunt bune în ambele situații.
    Mulțumim pentru review. :*

    RăspundețiȘtergere