Farmec Collection - Tree's rock

Daca in ultimii doi ani am avut o pasiune pentru unghiile negre si albastre, acum am trecut pe verde!
Ignorati forma unghiilor, sunt in plin proces de crestere si nu le pilesc, nu le tai
Acest verde mat inchis este din colectia Farmec de toaman - iarna 2014 si se numeste "Tree's Rock". 
Aplicat intr-un singur strat are o culoarea mai deschisa, dar mie imi place sa folosesc doua randuri de oja si se inchide putin culoarea. Am incercat sa folosesc diverse baze de unghii, dar cred ca nu sunt compatibile cu aceasta oja pentru ca ingreuneaza mult procesul de aplicare si oja nu se  intinde uniform, raman semne si striatii. 
Primul strat de oja se usuca repede, al doilea mai greu. Eu stau cam 10 minute "nemiscata" ca sa nu am surprize neplacute ( amprente pe unghii ). 
Rezista pe unghii in jur de 3-4 zile, posibil si mai mult, dar eu mereu am ghinionul sa ma lovesc la cate un deget si automat sare si putin oja de pe varf. 

Daca aveti noroc sa gasiti aceasta oja in magazine costa in jur de 8 lei, iar pe site-ul oficial 5 lei. 

5 comentarii:

  1. superba 👍👍👍 chiar de sezon, mi se pare mie sau este spre turcoaz , sau așa se vede in poze :) este foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce culoare frumoasa!

    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Nu da spre turcoaz, este un verde crud inchis, probabil vezi asa de la setarile monitorului tau.

    RăspundețiȘtergere