Crema de Fata Bioderma Hydrabio Legere, Review

De pe la sfarsitul lui Noiembrie folosesc crema de fata pentru ten sensibil de la Bioderma: Hydrabio Legere. Este de fapt destinatata tenului deshidratat si sensibil, dar eu nu am tinut cont de acest lucru. 
Mi-a placut textura usoara si fluida a cremei. Se intinde usor (este nevoie de o cantitate mica de produs pentru toata fata) si intra repede in piele. 
Nu lasa pielea lucioasa, dar nu imi place faptul ca lasa tenul lipicios la atingere. Initial am crezut ca am folosit eu prea multa crema, dar nu a fost acesta motivul. Intre timp mi-am dat seama ca nu mi se potriveste aceasta crema din simplul motiv ca eu nu am pielea deshidratata.
Un lucru bun de la efectul acestei creme de piele lipicioasa a fost acela ca m-am dezobisnuit de prostul obicei de a imi atinge mereu fata cu mainile si de a sta cu capul sprijinit in maini. 
Formatul tubului este slim si poate fi luat usor in portfardul de vacanta. Imi place sticla cu pompita, se dozeaza usor produsul si este foarte igienic. Are un sistem de on/off prin rotire si nu exista riscul de a se varsa accidental prin geanta/bagaj. Ma bate gandul sa incerc sa refolosesc sticluta pentru alte creme la "borcan".
Am observat ca dupa folosirea acestei creme fondul de ten "aluneca" mai usor pe ten si se uniformizeaza fara a munci prea mult din pensula sau burete. 

Eu nu recomand Bioderma Hydrabio Legere persoanelor cu ten gras sau mixt ca o crema de zi, in schimb este excelenta pe post de baza de machiaj, indiferent de tipul tenului.

PS: Pretul acestei creme este 39 de lei la Farmacia Tei si in jur de 50-60 la alte farmacii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu