Beauty News, Gama Miere si Laptisor de matca de la Cosmetic Plant

Zilele trecute am primit o surpriza tare placuta de la Cosmetic Plant, dar cu toata agitatia de zilele trecute cu tragedia din clubul Colectiv nu mi-a stat mintea si inima la scris. 
In aceasta cutie de bijuterii am gasit 4 produse din noua gama  lansata de Cosmetic Plant: Gama Miere si Laptisor de matca. 
Aceasta gama a fost conceputa pentru ingrijirea tenului normal / uscat si se adreseaza femeilor de orice varsta, intre 20 - 70 de ani. 

„Mierea si laptisorul de matca sunt doua ingrediente naturale ale caror beneficii, atat asupra sanatatii cat si asupra tenului, sunt foarte bine cunoscute inca din Antichitate. Frumusețile antice, precum Cleopatra, iși aplicau cu regularitate pe fața un amestec de miere și laptișor de matca, pentru a menține aspectul tanar, radios și catifelat al tenului”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.



Gama Miere si Laptisor de matca cuprinde sase produse care au in compozitie extracte ale celor doua ingrediente: Crema de zi catifelanta, Crema revitalizanta de noapte, Crema contur ochi, Lapte demachiant hidratant, Masca hidratanta pentru fața cu actiune in 5 minute și Crema intens hidratanta pentru maini.

Pe langa cele 4 produse pe care le-am primit in cutia surpriza, am gasit si ingredientul cheie al acestei game: mierea. Este delicioasa! 

Am inceput deja sa folosesc 2 produse: crema de noapte si crema contur ochi. O sa revin cu amanunte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu