Produse terminate, 21

Desi suntem la jumatatea lunii Noiembrie, am ramas datoare sa va arat produsele consumate in Octombrie. Am realizat la timp fotografiile, dar din varii motive nu am apucat sa scriu despre ele. Asa ca daca sunteti curioase sa vedeti ce am mai terminat eu luna trecuta, ramaneti cu mine :)
Sunt vizibil mult mai putine produse decat cele din Septembrie
1) Vopsea de par fara amoniac Nectra Color de la Schwarzkopf, nuanta 1000. Inainte foloseam vopseaua spuma fara amoniac tot de la Schwarzkopf  si fix numarul 1000, dar de vreo 3 luni de zile o caut prin magazine si nu  mai dau de ea. Si aceasta vopsea crema se aplica relativ usor, e insa lesne inteles de ce prefer eu vopseaua spuma. Am observat o mica diferenta intre nuante, chiar daca au acelasi numar si sunt de la aceeasi firma producatoare. Imi place mai mult 1000 de la vopseaua spuma. Nectra Color 1000 are  ceva reflexii portocalii. Dupa prima saptamana de la vopsire, daca ma apropiam foarte mult de oglinda vedeam radacinile crescute si dupa doua saptamani se vedeau bine cu ochiul liber.  
2) Sampon uscat Pantene Rro V Volume Booster, despre care am scris mai multe aici
3) Apa florala de tei despre care v-am povestit cum o folosesc eu aici
4) Servetele umede Toujours, cumparate din Lidl. 
5) Mostra gel de dus de portocale de la Ziaja. Arata ca o pasta blenduita de portocale si miroase ca atare. Mi-a placut, dar nu la fel de mult ca gelul de dus cu Coca Cola de la aceeasi firma.
6) Mostra crio gel anticelulitic de la Collistar. Prima data cand l-am folosit nu am simtit efectul de crio gel, ba chiar aveam impresia ca ma arde pielea de la el. De la a doua utilizare insa am simtit cum imi ingheata pielea, dar intr-un mod placut. E un paradox! Lasa pielea fina si catifelata. Nu aveam cum sa imi dau seama de efectul acestuia impotriva celulitei, dar pe total mi-a placut. Nu lasa mainile unsuroase dupa aplicare si intra repejor in piele. 
7) Mostra apa micelara de la Golden Rose. Nu mi-a placut aroma de trandafir, dar de obicei mie nu imi place trandafirul ca miros cosmetic (mirosul de trandafirul adevarat imi place). Curata binisor fata, dar nu la fel de bine si machiajul ochilor, iar un mare minus pentru mine este faptul ca ma ustura ochii de la ea. A fost suficient sa imi dau seama ca nu o cumpar vreodata varianta full size a acestui produs.
8) Buretelul cosmetic din cutia de pudra de la Oriflame din gama The One. Prefer sa folosesc pensula si mai mereu ma incurca acest buretel cand deschid cutiuta, asa ca l-am aruncat. 
9) Apa micelara cu ulei de masline de la Ziaja, review aici.
10) Mostra crema de zi Manuka Tree Purifying de la Ziaja. Nu mai tin minte nimic despre ea, sorry. 
11) Crema de noapte Skin Geometry de la Flormar. Am gasit scris pe un carnetel ca nu mi-a placut mirosul si cam atat. 
12) Dischete demachiante Cleanic: super moi si super pufoase. Le-am cumparat la oferta, 2 + 1 gratis, cred ca au fost in jur de 10 lei in Cora. Saptamana trecuta mi-am facut rezerve: am mai cumparat un pachet pentru ca inca mai era valabila  oferta. 
13) Trusa de farduri de la Ruby Rose. Are pe putin 5-6 ani. A depasit cu mult termenul de valabilitate si de vreo 2 ani de zile nu am mai pus mana pe ea, dar ma simteam eu bine sa stiu ca o am de rezerva! Rezerva pentru ce nu stiu, la cate farduri si truse am, dar nu m-a lasat inima sa o arunc ... pana acum! 
14) Sapun L'Angelica cu vanilie: am mai descoperit un favorit! Miroase super, e cremos, lasa mainile catifelate. Am folosit si varianta cu aloe vera, dar nu mi-a placut la fel de mult si am si uitat sa pastrez ambalajul pentru poza. Dintre cele doua optiuni, doar varianta cu vanilie o sa fie recumparata.
15) Intensificator de gene Revita.EPS despre care v-am explicat aici  de ce nu imi place sa il folosesc. 
Si inca 3 produse, necosmetice, dar care sunt folosite pentru imbunatatirea imaginii fizice :)))
16) Capsule cu cafea verde: se presupune a fi un supliment alimentar care ajuta la scaderea in greutate. Sau apa de ploaie! Recunosc ca nu am tinut un regim strict, insa am renuntat la dulciuri si nu am avut nici un rezultat notabil. Recunosc insa ca am continuat sa beau Cola Zero. Totusi macar acolo o senzatie de micsorare a apetitului sau sa simt un plus de energie, ceva, nu stiu. Nimic insa. Niciun efect. In prospect scrie ca trebuie luate pentru minim 3 luni, eu am luat 2, dar nu mai cumpar. Mai am ceva pastilute cetona de zmeura si ceai verde. Uneori am impresia ca nu am pe ce da bani, daca tot cred si cumpar astfel de povesti. 
17) Lentile de contact cu dioptrii.
18) Solutie pentru ochi uscati Lubristil. 

Sper ca nu v-ati plictisit dupa toata povestea asta cu produsele terminate in Octombrie. Nu de alta, dar nu mai este mult si vin produsele terminate pe Noiembrie! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu