Dip Hem Hollow Red Romwe Sweater

Duminica a fost zi de probat haine prin casa. V-am aratat initial cateva combinatii cu un element comun o rochie rosie aici si nu am mai avut rabdare sa creez mai multe tinute cu bluza roz primita tot de pe Romwe, dar va puteti da seama de cum arata si din cateva poze simple.
Este o bluza roz, roz fraguta cum imi place mie sa zic, desi pe site culoarea e descrisa ca fiind rosie ( asa ca am scris si eu tot rosu in titlu), marime universala. De fapt aceasta marime a lor corespunde masurii 42-44 de la noi. Prima data cand am probat aceasta bluza am fost foarte dezamagita pentru ca era super larga de mine, dar dupa ce am vorbit cu un coleg de birou am aflat ca pot sa o micsorez daca o spal cu apa fierbinte, asa ca am rezolvat partial problema: am ajuns la marimea 40. Putin mare si cam larguta, dar totusi purtabila.   
In rest nu am de ce ma plange: bluza are un model interesant pe maneci, spate si pe laterale, partea din spate e putin mai lunga decat cea din fata, materialul e pufos si tine de cald. Abia astept sa o port la iarna. 

Pe Romwe mai sunt disponibile inca alte 3 culori: albastru, alb si gri. Pe mine ma tenteaza si varianta albastru bleu. Voua care va place mai mult? Si inca un detaliu important: in acest moment aceasta bluza este redusa de la 30 la 16 dolari. Happy shopping :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu