Sampon uscat Pantene Pro-V Volume Booster

Au trecut ani de zile de cand nu am mai folosit produse Pantene. Tin minte ca de la ultimul sampon Pantene pe care l-am folosit am facut matreata si de atunci nu m-am mai uitat la aceasta marca vreodata, dar cand am vazut sampon uscat nu am mai tinut cont de prejudecatile mele si l-am luat cumparat fara sa stau pe ganduri.
Se aplica la fel ca orice sampon uscat, la radacina parului, de la o distanta de 20-30 cm de par. Se lasa sa actioneze 1-2 minute, se maseaza usor, dupa care se indeparteaza cu un pieptene/perie surplusul de praf alb daca exista. Lasa parul curat si improspatat. Are un miros de gref amar sau cel putin asa il percep eu: prima data il simt ca ceva amar, dupa care miroase a gref roz :) Ofera volum parului pentru 5-6  ore. Efectul acestui sampon uscat Pantene Pro V Volume Booster e comparabil cu cel al samponului Batiste Original, varianta clasica. 
Am aruncat ambalajul si nu mai stiu ce gramaj avea, dar era un tub mic, numai bun de luat in geanta, pana in 120 ml ( tubul mare de Batiste are 200 ml) si am dat in jur de 7-8 lei la magazinul Hello Free Z One Discount. Stiu insa ca l-am folosit fix de 4 ori, in decurs de 3 saptamani: o data pe saptamana pentru un plus de volum in a treia zi de la ultima spalare a parului si inca o data inainte de a-mi aranja parul pentru o petrecere. Mi se pare foarte putin in comparatie cu Batiste. Ori am nimerit eu un tub mai vechi, ori chiar asa de "uscat" e compozitia acestui sampon.
Am observat o usoara tendinta de uscare a parului in ziua urmatoare folosirii acestui sampon  uscat si sunt 80% sigura ca este din cauza acestuia. Restul se datoreaza probabil faptului ca nu mai beau asa de multa apa ca pe timpul verii. 

Ca o concluzie eu zic ca acest produs are un pret bun, isi face treaba de sampon uscat, dar are 2 minusuri din punctul meu de vedere: se termina prea repede si usuca parul. Daca voi aveti rezultate mai bune cu el, astept pareri in sectiunea de comentarii :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu