Ce sa-mi cumpar???

 Prieteni, am nevoie de ajutorul vostru! Am primit un cupon de cmparaturi de pe OASAP si nu stiu ce sa fac cu el :D Sunt atatea hainute frumoase incat nu ma pot decide. Am selectat cateva variante si as vrea sa imi spuneti preferata voastra.
1)  Camasa cu stelute : e destul de draguta si imi place culoarea.
2) Rochie cu floricele: o rochie stil girlish, de vara.
3) La aceasta imi place mult culoarea bleu. Are si alte nuante disponibile, le puteti vedea aici. Are danteluta, voal, pare usoara.
4) Rochie cu volase: nu stiu ce culoare sa aleg intre apricot si turcoaz. Imi plac ambele la fel de mult. 

5) Rochie cu maneca 3 sferturi: imi place foarte mult culoarea. E vesela. 
6) Rochie alba cu danteluta: pentru ca vreau ceva alb. Mi se pare interesant modelul.


8) Tricou: imi place foarte mult modelul cu flori si culoarea. 

Cam asta mi-a atras atentia de pe site. Unele sunt la reducere, altele nu. Din pacate nu-mi ajung banii decat pentru una singura(doar tricoul e mai ieftin si as mai putea alege niste accesorii sa zicem), asa ca va rog sa ma ajutati sa ma hotarasc mai repede ce sa-mi iau. Voua ce va place? 



1 comentarii:

  1. Toate sunt foarte frumoase .Dar cele ca imi atrag mie atentia sunt, 2 , 5 , 6 ,7 ! Spr la cumparaturi ! :*

    RăspundețiȘtergere