Romwe Black Lace Long Sleeve Blouse

Am castigat aceasta bluzita neagra de la Romwe din dantela la un concurs pe facebook. Bluza este transparenta, se vede tot prin ea, asa ca am ales sa o port cu un maieu alb.
Nu este pe marimi, dar m-am incadrat la limita. Inca putin si nu imi mai venea.

Bluza are niste detalii foarte frumoase: floricele, frunzulite. Am vazut ca multe fete o poarta cu blugi scurti. Eu nu m-am incumetat, era racoare afara. 

Daca vreti sa o cumparati se gaseste acum la pret redus de 28$ pe Romwe.

Eu am purtat aceasta tinuta pe masina, in drum spre Thassos, pentru ca e foarte confortabila, doar ca in loc de haina de piele am avut un paltonas albastru, despre care am mai scris aici.

Poze de pe ferry-boat.
 Am dat biscuiti la pescarusi, unul m-a apucat de deget din greseala, m-a durut putin, dar tot am continuat experimentul :)

Ce combinatie va place mai mult: cea cu haina de piele sau cu paltonul albastru? Mie imi plac ambele in aceeasi masura. 

Zilele astea cei de la Romwe au reduceri masive cu ocazia Zilei Mamei, daca vreti ceva acum e momentul sa profitati. Eu mai tot timpul comand cand au reduceri, rar sa-mi placa ceva si sa iau la pret intreg.


Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.
Shop Now!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu