Produse terminate , 2

In ordine aleatorie, produsele terminate au fost:



1) Betisoare igienice Family Care: sunt un pic mai scumpicele, dar imi place cutiuta pentru sistemul de deschidere, se apasa usor unde vedeti semicercul rosu si gata se deschide, fata de cutiile clasice la care trebuie scos capacul cu totul. Cutiuta se poate refolosi de cateva ori. Se gasesc rezerve de betisoare la punga care se transfera in cutie. 

2) Balsam de par Schwarzkopf: am acest tubulet din cutia de vopsea cu acelasi nume. Eu de obicei nu folosesc balsam de par, dar de cand m-am vopsit mai folosesc uneori. Are un miros placut, lasa parul moale. Totusi nu o sa cumpar eu balsam cat de curand, petru ca am parul moale chiar daca nu folosesc si nici nu mi se incurca. Momentan folosesc tot balsam tot din cutia de vopsea. 


3)  Fond de ten Forever de la Dior: am primit pliculetul de la o colega pentru ca nuanta natural beige era prea deschisa pentru ea. La mine s-a potrivit perfect. Cea mai buna potrivire de culoare din toate fondurile mele de ten. Cand am aplicat cu pensula mi s-a parut ca se usuca foarte repede, cam in 10 secunde si ca nu am timp sa-l intind. Apoi am incercat cu degetele si m-am descurcat mai bine. Dintr-un pliculet m-am dat 3 zile la rand cu el. As mai fi putut folosi si a patra zi, dar nu mi se pare foarte igienic sa folosesti produse la plic: intra aerul, poate intra si ceva bacterii. Nu stiu exact, dar nu ma simt in siguranta. Nu-mi place sa vad produse desfacute. Eu sunt mereu cea care inchide toate tuburile prin baie: gel de dus, creme, pasta de dinti. Restul fetelor mereu uita. Bine ca nu folosim produsele la comun, altfel era jale :) Revenind la subiect, fondul de ten are o acoperie usoara spre medie si nu prea rezista pe ten. Cand ma demachiam seara, dupa vreo 9 ore de purtare abia murdaream discheta. La ce pret are, nu-si merita banii, doar numele ce e de el.


4) Ulei de migdale presat la rece: am tot vazut pe net discutii despre el si am vrut si eu sa-l incerc pentru zona din prejurul ochilor Din pacate nu l-am folosit frecvent, asa ca nu am observat o imbunatatire si nici nu am cearcane adanci ca sa vad daca le-a misorat. Eu zic ca l-am folosit preventiv. Sticluta avea pipeta, dar am dat-o la o parte si mare greseala am facut pentru ca din greseala am varsat mai mult de jumatate din continut, iar daca lasam pipeta nu pierdeam atat de mult.


5) Baton ClearSkin: am mai multe deschise in acelasi timp, cate unul prin toate gentile. Nu pot sa  zic ca sunt multumita de ele, dar macar uneori mascheaza roseata. La mine nu functioneaza in sensul ca micsoreaza cosurile sau le usuca. il folosesc pur si simplu in scop estetic, nu ca tratament.


6) Garnier roll on pentru ochi:  il am cumparat de foarte mult timp si l-as recumpara doar ca nu l-am mai vazut prin magazine.  Imi place senzatia de rece pe care o lasa. Se foloseste de obicei pentru cearcane,  dar eu ma dau cu el cand sunt obosita si vreau sa ma simt fresh. Imi place sa imi fac masaj in jurul ochilor cu el pentru ca nu imi oboseste mana.  Produsul se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa o pelicula grasa. 


7) Cherry Blossom Body Spray de la Avon: la inceput mi-a placut mirosul, pe parcurs mi s-a parut ca ma sufoca si l-am folosit foarte rar. Cand nu aveam chef sa ma dau cu crema dupa dus, foloseam acest spray. Am mai avut si alte arome, cel mai mult mi-a placut cea de cirese. Totusi nu o sa-l mai cumpar. In afara de miros, nu vad nici un beneficiu al acestui produs.


8) Gelul de curatat fata de la Garnier, care de fapt este 3 in 1: se poate folosi si ca scrub sau masca de fata. Mie mi s-a parut mai mult crema decat gel si de asta nu mi-a placut. Imi simteam fata curata dupa folosire, dar putin uscata. Cand folosesc gel gel nu am aceasta problema. Nu-mi place de asemenea mirosul, posibil pentru ca are si sulf in el. Nu o sa-l mai cumpar.


9) Solutia de indeparta oja de la Cien, fara acetona: mirosul este oribil, nu il mai cumpar in veci, dar isi face treaba perfect. Imi place recipientul cu dozator, pe care o sa-l refolosesc. Deja am cumparat o solutie cu aroma de capsuni, care chiar imi place, iar eu de obicei nu suport mirosul acestor "acetone"


10) Gel intim Herbagen: mirosul strident nu mi-a placut, dar senzatia dupa folosire e ok. Acum apreciez eu recipientul cu pompita pentru ca am cumparat o alta marca care e la tub normal si mereu am senzatia ca irosesc gelul. Intr-un timp ma batea gandul sa refolosesc tubul acesta, dar am abandonat ideea.


11) Apa micelara de la Bioderma : cel mai bun produs, pe care il recumpar mereu de cand l-am descoperit. E cel mai bun demachiant, nu ma ustura ochii de la el, lasa pielea curata. Daca ma simt obosita si vreau sa-mi reimprospatez fata, ma dau cu el imediat. Am o sticluta acasa si una la birou :)


12) Dischete demachiante Softino: dupa cum le spune si numele chiar sunt foarte moi si placute la atingere. De obicei nu am preferinte la dischete atata timp cat nu se destrama si nu sunt prea subtiri, dar incet incet cred ca astea o sa devina preferatele mele. Problema e ca nu mai tin minte de unde le-am cumparat, dar le gasesc eu pana la urma...


Ati folosit vre-unul din aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

Cam astea au fost produsele terminate de mine recent. De cand am facut pozele, am mai terminat cateva (m-am miscat greu cu scrisul pentru ca am fost in vacanta), dar le pastrez pentru articolul urmator!


2 comentarii:

  1. Eu nu am folosit nici unul din aceste produse insa mi-as dori sa incerc apa micelara de la Bioderma .Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere