Cute & Girly Romwe Summer Dress

Vreau sa va prezint o rochie care imi place foarte mult. O am cumparata din iarna, de pe Romwe, dar am purtat-o pentru prima data in mini vacanta de 1 Mai.
Este o rochie din poliester, un material usor "sifonabil", cu un imprimeu vesel: fundite, felii de tort, ruj si urme de buze!
Am ales marimea M, este cea mai mare masura disponibila, dar care imi este mica la bust.  Decat sa slabesc in aceasta zona, mai bine suport sa ma stranga putin :D
Tiparul rochiei accentueaza talia.
Se inchide la spate cu un fermoar ascuns.
Pozele de mai sus sunt de pe plaja Paradise ( Thassos).
Pentru ca aveam mocasini in picioare am reusit sa ma catar intr-un maslin.
Rochia nu este alba, ci un crem foarte deschis.
Are dublura un material alb, dar mergea si fara pentru ca rochia nu este transparenta. Singura problema este ca daca nu stau dreapta, din anumite unghiuri par gravida. Probabil pentru ca este creata in dreptul taliei si are mult pliuri.  

Am dat in jur de 30$, eu zic ca isi merita banii. Pana acum nu a fost la reducere, dar probabil urmeaza. E o rochie draguta si perfecta pentru vara. Voua va place?

Daca tot v-am arat poze de pe plaja, cei de la Romwe au si o promotie la costumele de baie. Gasiti mai multe modele la reducere, dar cel care mie imi place cel mai mult este acesta:


Si costa doar 15$ in perioada 15-16 Mai, reducere la jumatate de pret. Il gasiti aici:


3 comentarii: