The One - Frumusete de zi cu zi

Acum doua saptamani am primit produsele The One, lansate acum ceva vreme de Oriflame. Le-am primit exact pe 1 Mai, cand eu eram in Grecia in vacanta. Noroc cu paznicii de la birou care au primit coletul pentru mine ( din pacate ei nu au avut liber, dar sper ca au fost compesati cum se cuvine ). De vreo saptamana si jumatate am inceput sa le folosesc si mi-am dat seama ce poate face fiecare produs. In acest articol o sa scriu in mare despre fiecare, iar produsele care imi plac cel mai mult o sa le prezint mai detaliat mai tarziu. 

1) Fondul de ten, nuanta Natural Beige - este un fond de ten lichid, care se aplica usor si cu pensula si cu degetele. Din pacate are o acoperire usoara, nu ascunde petele rosii sau cosurile. Am avut impresia ca e mai mult o crema colorata, adica un BB cream.  Rezista cam 6 ore, dupa incepe sa-mi luceasca fata putin. Eu de obicei folosesc o cantitate mica de fond de ten pentru ca nu vreau sa-mi incarc fata si nu se vedea nici o diferenta intre fata si gat, adica mi s-a potrivit culoarea la fix, dar asta doar pentru ca sunt bronzata. De curiozitate am mai aplicat inca un strat de fond de ten pentru ca am vrut sa vad daca imi acopera pistruii aparuti de la soare. Nu a reusit operatia. Am intins bine fondul de ten, dar tot se vedeau micile imperfectiuni ( cosuri, pistrui, pete rosii) si s-a intensificat si culoarea, se vedea clar diferenta de culoare intre linia maxilarului si fata. Concluzia? Este un fond de ten slabut, dar pentru ca are factor de protectie 20 ( daca nu ma insel) il pot folosi ca pe un BB cream. 

2) Pudra de fata - este o pudra compacta, nu incarca fata. Am folosit-o si dupa ce am aplicat fondul de ten si singura, ca atare. Imi place mai mult sa o folosesc fara fond de ten, nu stiu de ce. Parca absoarbe grasimea si imi lasa fata uscata, dar uscata in sensul bun al cuvantului ( adica nu imi luceste fata ). Cand sunt acasa folosesc o pensula pentru pudra, daca sunt la birou folosesc buretelul care a venit cu pudra. 


3) Corectorul - este fluid, cu o textura usoara, intra repede in piele. L-am folosit o singura data : a doua zi dupa ce am fost in club, pentru ca sunt o norocoasa si nu am cearcane. 

4) Fardurile de ochi - sunt farduri crema. Desi in recipient par sclipicioase, sidefata, in realitate nu sunt asa. Prima data am incercat sa le aplic cu o pensula. Mare greseala ... Cu greu am reusit sa il intind, mai mult m-am enervat. Am renuntat si am aplicat direct cu degetul. Se "blenduiesc" frumos. Dupa cateva ore se strang pe pleoape, indiferent daca folosesc baza de machiaj sau nu. Am folosit o singura baza demachiaj, una de la Nyx, nu retin numele acum, poate nu sunt compatibile, nu stiu ce sa zic. Daca ar fi rezistat pe pleope faca acest mic defect, ar fi fost perfecte. Cel mai mult imi place nuanta crem ( bej) si olive (pentru ca nu am mai avut aceasta nuanta pana acum). Cel maroniu auriu nu-mi prea place. Se sterg usor, cu apa micelara Bioderma. 

5) Rimelul Volum Blast Mascara - o mare dezamagire. Nu da pic de volum genelor mele, eu care am niste gene lungi si cat de cat dese. Si cel mai grav lucru e ca mi le lipeste de la primul strat. Daca exageram eu si aplicam start dupa strat, atunci da, nu aveam ce comenta, dar la o simpla aplicare, mi se pare aiurea. De obicei ma impac bine cu rimelurile de la Oriflame, ba pana acum cateva luni preferatul meu in cap de lista era Oriflame Power Curl Mascara. 

6) Lacurile de unghii - am folosit doar prima nuanta, cea roz, pentru ca nu imi place maroniul, nu e stilul meu. A fost prima data cand am testat pe o unghie nuanta maro si nu mi se potriveste. In sticluta arata bine culoarea, dar pe unghiile mele scurte si cu tenul meu galbui nu da bine deloc. In schimb rozaliul-movuliu cum imi place mie sa numesc cealalta nuanta, imi place destul de mult. Rezista bine pe unghii, cam 5 zile fara sa se cojeasca. Am folosit si cu baza si fara, prefer fara pentru ca se aplica mai usor. Am impresia ca orice baza folosesc, ingreuneaza procesul de aplicare. Pot folosi si un singur strat de oja pentru ca nu am striatii pe unghii, dar prefer doua pentru ca imi place o culoare mai inchisa a lacului. Poate o sa mai incerc totusi si cealalta nuanta ca tot zic mereu ca trebuie sa ies din rutina, din zona mea de confort, sa nu mai fiu "inchisa" la minte. 
7) Gloss Power Shine - sunt produsele mele preferate din tot ce am primit. Au particule de sclipici, pe buze se vad stralucitoare. Nu sunt lipicioare, nu "curg" de pe buze. Au arome fructate, imi vine sa le mananc. Daca nu as mesteca guma aproape toata ziua, ar rezista mult mai mult. Ambele nuante mi se potrivesc de minune. Pentru ca mai aveam un luciu de buze de la Oriflame aproape aceeasi nuanta fucshia ca acesta din gama The One, am ales sa il fac cadou unei prietene pentru ca i-a placut foarte mult. 

Power Shine este putin mai intens decat Juicy Gloss, dar culoarea e aproape la fel. Daca aplic o cantitate mai mare de Power Juicy chiar ca nu se mai vede diferenta intre ele. 

Am citit cateva articole din campania The One si am vazut ca la unele produse ne nimerim, la altele nu. De exemplu, rimelul care pe mine ma enerveaza si nu vreau sa il mai vad, s-a potrivit verisoarei mele: ei nu ii  lipeste genele si chiar i le alungeste, asa ca i l-am facut cadou cu cea mai mare placere. 

Concluzia mea este ca noi toate suntem diferite, iar ceea mi se potriveste mie poate tie nu , sau ce imi place mie nu iti place tie si invers. Pana nu incerci nu ai de unde sa stii ce e potrivit pentru tine, asa ca te invit sa testezi si tu produsele The One si sa imi spui parerea ta despre ele. 

La sfarsit va las cu o poza in care am folosit toate produsele de machiaj pe care le-am primit. Sunt cam obosita in poza pentru ca era a doua zi dupa distractia din club, dar dupa cum se vede nu am cearcane! Am folosit in plus un creion dermatograf pentru ca am vrut sa conturez mai bine ochii. Am aplicat o cantitate mai mare de fond de ten si se vede putin mai inchis decat decolteul meu, in realitatea se vedea diferenta mai bine, pe viitor o sa stiu sa aplic mai putin. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu