Dulciuri de Craciun

Am o colectie intreaga de poze de pe internet cu dulciuri. Am selectat cateva din ele, cu tematica de Craciun. Nu am incercat sa fac niciuna , dar poate va incumetati voi.
Preferata mea este:
Nu trebuie gatit nimic, doar asamblat, totul este cumparat. Renii acestia mi se par cel mai usor de realizat.
Pentru aceste saniute se munceste putin mai mult, dar macar nu trebuie gatit, se gasesc toate gata preparate.
Avem si con de brad comestibili. Imi place foarte mult cum arata pudrati cu zahar. Iarna direct in farfurie! :) Pentru o pasionata de gatit, cred ca e foarte usor de gatit o crema de ciocolata din unt, zahar, ciocolata topita si crema de alune ( banuiesc, nu stiu sigur ce e in poza). "Petalele" sunt cereale sau pernute de ciocolata. 
Budinca sau jeleu, nu imi dau seama ce este acest dulce, dar arata delicios. Eu inclin sa cred ca e budinca, jeleul nu imi place.
Trecem la artileria grea! Aici deja vorbim de framantat, de copt... doar gospodinele pricepute se incumeta sa incerce asta. Eu doar admir.
Nu mi-a placut niciodata turta dulce la gust, dar aspectul ma incanta. Am vazut multe casute din turta dulce si toate mi-au placut! Se gasesc si la noi de cumparat, am vazut recent in Ikea. La americani e o traditie de sarbatori sa decoreze casute din turta dulce, in familie. E o activitate placuta, mai ales pentru cine are copii. Cred ca o sa apara si la noi acest obicei cat de curand, ca tot am imprumutat Halloween'u si Valentine's Day de la ei.

Oricare din aceste variante de dulce ar da bine pe o masa festiva de Craciun. Dar sa nu uitam de cozonacul nostru traditional:

Si daca ne-am delectat privirea pana acum cu dulciuri, sa bem ceva sa ne treaca pofta! :)))

Voi ce retete de dulce preferati de Craciun?

PS: pozele de mai sus nu imi apartin, le-am salvat de-alungul timpului de pe facebook, pinterest sau diverse siteuri pe care le frecventez. 
 

1 comentarii: