Suport lumanare personalizat , diy

Saptamana aceasta am mai incercat un proiect diy pentru decorarea casei de sarbatori, pe langa 

decoratiile de brad pe care vi le-am aratat aici
Bineinteles ca este o idee preluata, nu mi-ar fi dat mie prin cap sa fac asa ceva singura :) M-am inspirat de aici:
Stiu ca exista multe modele frumoase de lumanari cu suporturi pictate, dar eu am vrut neaparat efectul acesta de zapada. Si cum am o gramada de paharele de la diverse lumanari, am zis sa incerc si eu macar unul si daca imi place sa fac mai multe.
Am folosit 2 feluri de sare( sare de masa fina si sare grunjoasa) pentru ca nu eram sigura de care foloseste tipa din videoclip. 
Pe viitor o sa folosesc doar sare fina. 
Dupa 24 de ore, am inlaturat surplusul de sare. Si ca sa fiu eu sigura ca nu cade toata sarea de pe pahar, am dat si un strat de fixativ, ca tot am scris despre el aici
Imi place foarte mult cum se vede pe intuneric. Fetei din clip i-a iesit mult mai bine, dar la "talentul" meu eu zic ca m-am descurcat onorabil. Data viitoare trebuie sa folosesc mai putina sare, am impresia ca e prea mult la mine. 

Va place aceasta idee? Daca o recreati si voi sa imi lasati si mie o poza.




2 comentarii:

  1. Nicoleta Alexandra20 decembrie 2014 la 13:27

    Am vazut si eu videoul pe youtube acum cateva zile si am incercat sa fac cateva si cu sclipici :d au iesit tare dragute! :D

    RăspundețiȘtergere