Manichiura de Craciun

Am vazut pe net multe idei de manichiuri pe tema Craciunului, care mai de care mai frumoase si mai greu sau usor de realizat. Cand esti cu capul in nori ca mine si nu ai timp nici sa bei apa, de mers la salon nici nu se pune problema, asa ca trebuie sa ma bazez pe minimul meu de talent. Si e greu, foarte greu :)) In primul rand e greu sa alegi ce vrei, iar apoi incepe lupta.

Eu am salvate in calculator diverse modele de unghii, dar nu mai stiu sa va spun exact sursa, posibil sa fie facebook, pinterest, lookbook sau chain e-mail.

De aceasta data am avut de ales intre urmatoarele:


Initial am incercat prima varianta, dar nu vreti sa vedeti ce a iesit! Am renuntat la bradutul cu ramuri si am ales sa fac versiunea cea mai simpla, adica bradutul din 2 laturi, tip triunghi si l-am impodobit cu globuri aurii. Acceptabil pentru prima incercare, nu?
Poza de mai sus e la lumina artificiala, fara blitz. Culoarea adevarata a ojei rosii arata asa:
Am folosit rosul meu preferat de la Farmec, nuanta 351, despre care am scris un review aici.
Oja verde este de la Flormar, colectia Sorbet, numarul S02.
Steluta si globuletele le-am pescuit din acest lac de la Color Cosmetics, numarul 147. Este un lac incolor, dar se vede negru in sticla (de asta l-am si cumparat initial, am crezut ca e negru cu particule prin el, dar m-am inselat).
Mie imi place  rezultatul final. Am vrut sa adaug si putin argintiu la baza pe post de zapada, dar decat sa stric ceva, m-am lasat pagubasa.
Simplu, elegant si de sezon! Si pe deasupra usor de realizat si de cea mai nepriceputa "manichiurista", adica moi! Ce parere aveti? 

Voi cum va faceti unghiile de Craciun? 


5 comentarii:

  1. Foarte frumos ți-a ieșit brăduțul! Îmi place mult roșul acela de la Farmec, arată superb!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa manichiura ta, eu am avut un rosu cu french verde realizat cu buretele pe inelare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc. Nu am incercat sa fac french cu buretele pana acum, doar cu benzi pot sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu-mi iese cu benzi, cu mana libera nici atat, dar cu buretele e foarte simplu.

    RăspundețiȘtergere