Gel anticelulitic PellAmar , review

Cred ca celulita este cea mai frecventa boala a femeilor din ziua de azi. Nu scapa nimeni de ea, nici fetele slabe, nici cele grasute, nici macar cele care fac sport! Fosta mea instructoare de kangoo jumps are celulita in conditiile in care face minim o ora de kanoo pe zi si sala. Eu cred ca VINOVATA de acest lucru este mancarea (  grasimile, mancarea procesata, mezelurile si nu in ultimul rand dulciurile si chipsurile ). Bineinteles ca lipsa miscarii este de vina in majoritatea cazurilor, dar cele care chiar fac sport? 
Ideea mea de baza pentru a scapa de celulita si/sau pentru a o preveni  este o rutina cat de cat bine definita: sport, alimentatie sanatoasa, creme anticelulitice si multa apa. Toate acestea impreuna TREBUIE sa functioneze. 

Eu recunosc ca la primele doua stau cam prost in acest moment, dar pe ultimele le respect :) 
De-alungul timpului am incercat multe creme si geluri anticelulitice, unele imi plac mai mult sau mai putin. Ultimul incercat este gelul anticelulitic cu extract de namol de la PellAmar
 Ambalajul si sistemul de dozare este identic cu cel al cremei de corp, cu aroma de portocale, despre care am scris aici
Pentru rezultate maxime se recomanda aplicarea lui de 2 ori pe zi, seara si dimineata. Eu recunosc ca nu am rabdare si il foloseasc o singura data pe zi, de preferat dupa dus. 
''Gel răcoritor, îmbunătăţeşte estetica corporală prin reducerea stratului subcutanat de lipide, netezeşte pielea şi estompează aspectul de coajă de portocală, regenerează ţesutul cutanat, îi reface fermitatea şi redă aspectul tânăr al trupului.''
- Este adevarat faptul ca in timp ( dupa 3 saptamani de la folosire) reduce aspectul de coaja de portocale si ca pielea arata mai ferma. Se simte instant efectul de netezire si catifelare. Imi place ca pielea de pe coapse este la fel de fina ca si pielea de pe portiunile in care aplic crema de corp, tot de la PellAmar.  Nu stiu daca si mai tanara, pentru ca nu am probleme de acest gen. 
- Acest gel intra mai repede in piele decat produsele anticelulitice pe care le-am folosit pana acum, dar nu ma deranjeaza acest lucru. Totusi daca vreti sa faceti si masaj, nu doar masare pana la absorbtie totala ( cum fac eu de obicei), trebuie sa va grabiti putin sau sa aplicati inca un strat de gel. 
- Nu are miros, nu contine parfum si parabeni, nu lasa pielea grasa, nu pateaza hainele (particulele  de namol se topesc repede in contact cu pielea si nu lasa urme negre pe corp). 
- Din fericire, eu una nu simt efectul de racorire. Poate vara as fi recunoscatoare pentru el, dar pe vremea  asta rece ultimul lucru pe care mi-l doresc este senzatia de frig/racire. 
  
Acest gel anticelulitic PellAmar se gaseste de vanzare pe site-ul oficial sau in magazinele partenere la pretul de 40 lei. 

Mie imi place acest produs si o sa il folosesc in continuare. Voi l-ati incercat? Ce folositi de obicei in razboiul contra celulitei? 




1 comentarii:

  1. interesant gelul,ce imi place mai mult la el e ca nu contine parabeni...acum piata cosmeticelor fiind atacata de produse pline de chimicale.Pt masajul anticelulitic folosesc un ulei de masaj cu extract de portocale.

    RăspundețiȘtergere