OASAP Side Zipper Cable Sweater

La sedinta foto de aseara am schimbat mai multe top-uri. Ieri v-am aratat o bluza galbena, azi e randul unei culori pe care nu am avut-o niciodata in garderoba: burgundy. 
Inainte sa va arat pozele, va reamintesc ca nu am fost machiata, pieptenata sau aranjata. Am folosit doar ruj. As putea spune ca am vrut un look natural, adevarul e ca am fost prea lenesa ca sa ma "infrumusetez" :))
Modelul e identic cu cel de pe site. La fel si culoarea, doar ca la mine difera din cauza aparatului foto si a luminii slabe din camera.
 Au fost (inca sunt) 3 culori disponibile pe OASAP: alb, albastru  si burgundy. Am oscilat intre ele, dar am peste 6 bluze albe, albastru tot am cumparat si pana la urma am ales ce nu am avut niciodata. 
 Si aceasta bluza este free size si spre deosebire de bluza de ieri care mi-a fost mica, asta e mare. Bineinteles ca tot eu sunt de vina pentru ca nu m-am uitat la masuratori. De fapt m-am uitat, dar nu le-am bagat in seama. Si ca sa va dati putin seama mai bine: la umar bluza are 52 cm, eu masurat am 44, la bust se potriveste pentru 98-108 cm, eu am 94 cm. Nu stiu unde mi-a fost mintea, plecata cu sorcova. Nu este foarte mare, doar cu vreo 2 marimi as spune eu :))) Este lalaie. Ma deranjeaza putin sub umar, unde se strange surplusul de material, dar mai bine o port pe asta, decat sa stau cu burta goala.
Fermoarele de pe lateral nu sunt doar de forma, pot fi deschise si aranjate cum vreti. 
 Cand am comandat eu bluza nu era la reducere, de la 42$ acum e 27$. Daca va incadrati la masuratorile astea, eu zic ca merita cumparata. Puteti vedea mai multe poze si detalii pe Oasap. Ca referinta, eu sunt intre marimile 38 si 40. Cel mai bine cred ca s-ar potrivi pentru marimea 44. Sau un 42 purtat cu ceva pe dedesubt. 
Cu toate ca am 2 rateuri la activ intr-o singura comanda, eu nu m-am lecuit ( inca ) de cumparaturile online; maine va arat si ultimul produs din aceasta comanda. Cum credeti ca e: mic, mare, potrivit? :)) 
Daca aveti de gand sa comandati ceva de pe Oasap, va aduc aminte ca livrarea este gratuita la comenzi de peste 50$, iar pana pe 15 Decembrie au si o promotie activa: pana la 85% reducere si sosete gratuite la orice comanda mai mare de 50$.
http://www.oasap.com/campaign/2014/christmas-free-sock/?fuid=109602

Am vreo 4 comenzi care trebuie sa imi vina de la ei si ma ingrozesc cand ma gandesc ca nu am fost atenta la marimi decat la ultima. Doua din ele sunt in tara, blocate in vama, am fost sa intreb de ele, dar am primit raspunsul clasic: asteptati avizul! Astept, ca altceva nu am de facut. 



3 comentarii:

  1. esti frumoasa asa ca nu ti mai face griji ,sal porti cu drag este foarte frumos ploverul astept si eu comanda cu sufletul la gura ,sunt nerabdatoare si curioasa la marime ,culoare ,model, etc

    RăspundețiȘtergere