Gabrini Diamond Multivitamin D 58

Cand am unghii scurte imi place sa folosesc culori tari, nebune, sa se vada o pata de culoare, sa delimitez clar unghiile de degete, sa se vada ca am si eu unghiute :)) Da, sunt putin obsedata de ele. V-am mai spus cat ma chinui eu sa imi cresc unghiile, nu? In ultima vreme am ales sa folosesc Gabrini Diamond Multivitamin, nuanta D 58. 
Am abuzat exclusiv de ea in ultimele 2 saptamani. Imi place mult acest roz turbat, dar momentan nu vreau sa o mai vad, m-am plictisit de ea.
 Are o textura apoasa, dar se aplica uniform dintr-un singur strat, fara sa apara dare inestetice sau striatii. Eu prefer sa folosesc 2 straturi pentru amplificarea culorii. Se usuca foarte repede. Daca stau sa ma gandesc bine e oja cu cea mai rapida uscare pe care o am, inclusiv al doilea strat.
Din pacate la capitolul rezistenta sta foarte prost, abia tine 3 zile pe unghii, apoi sare de pe varfuri. Am incercat si cu baza si cu top coat, tot degeaba, nu ii mareste rezistenta. Asa ca am  aplicat-o o data la 3 zile si am avut unghii roz sidefate timp de 2 saptamani. 

Se sterge mai greu datorita particulelor de sclipici din oja, dar eu folosesc metoda cu vata imbibata in acetona si staniol, iar intr-un minut, doua scap de ea.

Daca nu folositi un lac de baza, pateaza unghiile, raman putin rozalii, dar isi revin intr-o zi la culoarea naturala. 

Daca nu ma insel, am dat in jur de 4 lei pe aceasta oja, de la un magazin de cartier.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu