Lotiune de corp hidratanta Dove Purely Pampering

Zilele trecute am simtit ca ma cuprinde o depresie sezoniera, asociata cu schimbarea anotimpurilor, asa ca am intrat in primul magazin ce mi-a iesit in cale si am cumparat ceva sa ma inveselesc. Nu aveam nevoie de ceva in mod special si desi mai am cateva creme de corp sigilate, plus vreo 3 desfacute, mi-am cumparat o lotiune de corp Dove Purely Pampering cu lapte de migdale si flori de hibiscus pentru ca mi-a placut cum miroase: dulce, dar nu prea dulce incat sa imi dea dureri de cap.
Am avut de cateva ori si gelul de corp cu aceeasi aroma, asa ca stiam cum este. Am dat pe ea in jur de 18 lei daca tin eu bine minte. 
Ambalajul este foarte practic, ia forma mainii si nu te chinui sa scoti produsul din tub, chiar daca are o consistenta solida. 
Cand spui lotiune de corp eu am in minte o crema light, usor laptoasa, fluida,  dar aceasta este crema, crema. crema "tare" In poza de mai jos, am presat putin pe anumite portiuni din inimioara sa vedeti cum este de fapt.
 Intra relativ repede in piele si efectul de hidratare dureaza cateva ore. Eu prefer sa o aplic pe pielea umeda pentru ca se intinde mai usor si intra mai rapid in piele. Dimineata cand ma trezesc mai simt inca mirosul cremei pe piele.

Un tub ca acesta de 250 ml imi ajunge cam 2-3 luni de zile, in conditiile in care folosesc alternativ si alte creme. Este o lotiune de corp pe care am mai avut-o si pe care o recumpar fara sa stau prea mult pe ganduri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu