O sesiune de cumparaturi

Am norocul de a pleca aproape zilnic de la birou cu "treburi oficiale" asa ca ieri am profitat de ocazie si am intrat in cateva magazine sa imi clatesc ochii. Aveam de gand sa cumpar doar ceva creme cu protectie solara, dar s-au mai lipit de mine si alte produse:
Pentru ca imi era foame am intrat in DM sa cumpar niste biscuiti dietetici si mi-am adus aminte ca am nevoie de un gel intim, asa ca am ales unul cu musetel de la Naturalesse. A costat 13-14 lei.
Am mai analizat niste geluri de dus si creme de corp, dar nu am cazut prada tentatiei si am plecat mai departe. La 2 pasi mai incolo, colegul meu a vrut sa intre in Deichmann sa isi caute niste pantofi si am intrat si eu cu el. Am probat niste sandale super frumoase, care erau la reducere, dar din pacate gandite foarte prost: nu aveam stabilitate pe ele, aveam impresia ca imi scapa piciorul din ele si ca ma trezesc cu degetele pe afara. Am vazut insa in schimb o geanta super dragalasa si chiar daca am zis ca nu mai cumpar genti pentru ca am o gramada, nu am rezistat si am cumparat-o. Am intrebat vanzatoarea daca are pe negru, dar nu am avut noroc. Doar 2 culori disponibile: roz prafuit si crem. Eu am ales roz
Culoarea adevarata este undeva la mijloc, dintre cele 2 fotografii de mai sus. Nu este chiar asa de roz ca in poza oficiala, dar nici asa de spalacita ca in poza mea. Nu am avut lumina buna in casa, dar m-am grabit sa fac pozele pentru ca plec in vacanta si am vrut sa am material de articole. O sa incerc sa fac o poza mai frumoasa pe viitor. A fost doar 69 de lei. Pacat ca nu e si pe negru.
Dupa ce am plecat din mall mi-a picat fisa ca am uitat sa cumpar fix cremele cu protectie solara de care aveam cea mai mare nevoie. Dar ca sa nu ne intoarcem din drum si pentru ca aveam treaba in zona Tei, am oprit la Farmacia Tei. 
Am ales o emulsie pentru plaja cu ulei de catina factor de protectie SPF 30 si o lotiune pentru calmarea arsurilor solare de la Cosmetic Plant. Nu intentionez sa stau prea mult la soare, dar preventiv imi trebuie ceva pentru calmarea pielii, iar dupa o pot folosi pe post de crema de corp. Ar fi trebuit sa cumpar si o lotiune micelara SensiBio H2O pentru ca mai am cam jumatate de sticluta, dar in ultimul moment mi-am adus aminte ca mai am o lotiune micelara de testat, asa ca am renuntat pe moment.  In schimb am cumparat un gel de curatat de la Vichy: Purete Thermale. 
Emulsia de plaja a fost 17 lei, lotiunea dupa plaja 12 lei si gelul de la Vichy 35 de lei. 

As fi vrut sa cumpar mai multe, dar mai am pe lista de cumparaturi un costum de baie, plus ca maine plec la mare, asa ca am zis sa renunt cat timp mai am bani in buzunar :)) 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu