Ser Concentrat Anticelulita Supless de la Gerocossen

Tratament intensiv creat special pentru celulita persistenta: formula sa concentrata in substante active, Cafeisilane, iedera si castan, amplifica procesul de ardere a grasimilor si imbunatateste drenajul limfatic, eliminand apa din tesuturi.
Dupa doar 14 zile se pot observa efectele: reducerea circumferintei, imbunatatirea fermitatii si elasticitatii pielii. Pe masura ce tratamentul continua, efectul anticelulitic este mai vizibil.
In ultimele 3 saptamani am folosit serul concentrat anticelulita Supless de la Geroccosen pentru a trata o celulita de grad 2 spre 1. Adica un tip de celulita moale care se vede cu ochiul liber pe o portiune mica de picior(coapsa), iar pe restul doar cand strangi pielea, cand stai picior peste picior sau cand esti incordata.
Am folosit acest ser o singura data pe zi, chiar daca este indicat a se folosi de 2 ori pe zi si totusi am avut rezultate bune, ca sa nu zic chiar excelente :)
Cu ochiul liber nu se mai vede urma de celulita pe picioarele mele. Acum pot sa stau picior peste picior fara sa imi mai fie frica de aspectul de coaja de portocala. Insa nu am scapat complet de celulita, de celulita din interiorul corpului adica. Daca strangi anumite portiuni de piele intre 2 degete atunci de vede. Totusi ma bucur pentru ca s-au micsorat portiunile de piele cu probleme. Iar daca o sa ma tin in continuare de tratament, probabil voi scapa complet de ea. 
Nu am observat efectul de fermitate cu care se lauda acest produs, in schimb am vazut efectul de suplete si cel de scadere in centimetrii: cate 1 cm in minus pe fiecare coapsa. Ca sa fiu complet sincera va spun ca de 2 luni de zile am inceput un nou regim, sub indrumarea unui medic nutritionist si am slabit 3 kilograme, asa ca nu stiu sigur daca picioarele mele sunt mai slabe de la crema anticelulitica sau de la slabit, oricum eu ma bucur sa vad rezultatele. Pe total am slabit uniform, nu se vad mari schimbari decat pe cantar. Mi se pare putin 3 kg scazute in 2 luni, dar am inteles intr-un final ca nu pot slabi instant pentru ca nu m-am ingrasat peste noapte. 
Dupa cum v-am mai spus am folosit acest ser o singura data pe zi, de regula dupa dus. Stiu ca este recomandat si un masaj usor, dar la rabdarea mea acest lucru nu a fost posibil. Am aplicat gelul si am masat usor pana la absorbtia totala in piele, adica maxim 1-2 minute. Va dati seama ce rezultate as fi avut daca aplicam de 2 ori pe zi sau daca as fi masat mai mult timp? 

Un tub de 100 ml mi-a ajuns timp de 3 saptamani, folosit pe coapse si fund. Costa 15 lei, iar acum se afla la promotie 1 plus 1 gratis pe magazinul online Gerocossen.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu