Portfard de vacanta, 5

Ma pregatesc sa plec la mare!!! Cu trenul, din pacate. Asta inseamna ca trebuie sa ma limitez maxim la hainute si cosmetice pentru ca nu vreau sa am prea multe genti dupa mine. O sa iau doar un rucsac si o geanta de plaja. Nu am cum sa va arat hainele pe care le iau dupa mine, dar in schimb imi e usor sa va arat produsele cosmetice:
In primul rand o sa pun in bagaj cremele cu protectie solara, am ales una pentru corp de la Cosmetic Plant si una pentru fata de la Sensitelial. Cea pentru fata este colorata, deci e si pe post de fond de ten, seara cand merg in club. O lotiune calmanta dupa plaja tot de la Cosmetic Plant, despre care v-am povestit cum le-am cumparat aici. Uleiul de argan este tot pentru hidratarea pielii dupa plaja, sau chiar in timp ce sunt la plaja. Urmatoarea pe lista este o apa micelara, am ales SensiBio H2O de la Bioderma, dar am turnat-o intr-o sticla mica de Ivatherm pentru ca imi place forma. Am avut si Bioderma travel size, dar e prea borcanata sticla si nu mi-a placut. In schimb am pastrat aceast ambalaj de Ivatherm si o folosesc mereu.
Pentru ca nu stam la hotel nu o sa beneficiem de produse free, gen gel de dus si sampon, asa ca am ales un gel de dus la Dove, varianta travel size si un sampon cu argan de la Farmec, tot varianta mica. Samponul uscat Batiste il folosesc ca produs de styling, pentru volum.
Am gasit prin casa si un deodorant travel size de la Farmec de care uitasem, dar care o sa fie perfect acum. Stiu ca am mai folosit in trecut vreo 3 arome dintre care doar 2 mi-au placut, dar nu mai tin minte numele.Acum am ales varianta Fresh.
Am mai luat un cc cream cu factor de protectie SPF 15, un balsam de buze de la Oriflame si unul de la I love, o pasta de dinti de la Vectorident, o crema pentru picioare obosite Emocold de la Vectem si cateva pliculete de ser Vichy Idealia.
Pentru machiajul ochilor am luat doar 3 produse: un creion dermatograf negru, un creion colorat cu 2 capete, despre care am scris aici si un rimel de la Max Factor, despre care urmeaza sa scriu un review. Poate vi se pare putin, dar chiar nu am chef sa ma machiez, vreau sa ma relaxez total, iar la ce calduri o sa fie, nu vreau sa imi curga machiajul pe fata! Ma duc la mare doar, nu pe podium :))

Eu zic ca o sa ma descurc o saptamana cu aceste produse, iar daca cumva am pofta de altceva, mall-ul din Constanta e la 2 pasi de Mamaia, o sa merg sa imi cumpar ceva. Desi sunt sanse slabe sa vreau ceva cosmeticale.

O sa mai pun in bagaj si niste dischete demachiante, servetele umede, servetele uscate, periuta de dinti, o perie de par SI o apa termala Vichy pe care am primit-o gratuit de la echipa Vichy dupa ce au citit  pe blog ca m-am plans de ea in articolul cu produse terminate in luna iulie (cand s-a stricat pompa de dozare). Nu ma asteptam la o reactie oficiala si am fost placut surprinsa cand s-au oferit sa imi inlocuiasca produsul defect, ba mai mult am primit  varianta mare, de 150 ml, nu cea mica, de 50 ml pe care o cumparasem eu de fapt. 

In timp ce scriu acest articol imi pregatesc bagajul. La noapte plec. De fapt cand voi o sa cititi aceste randuri, eu o sa fiu pe plaja :) Sper sa nu fi uitat ceva. Eu o sa programez cateva articole, iar daca nu va raspund la comentarii sa stiti ca sunt plecata haihui ( sau cel mai probabil nu am acces la net)! Week-end placut!

1 comentarii: