Apa micelara Ziaja cu extract de alge marine, review

Dupa ce am incercat apa micelara Ziaja cu ulei de masline despre care am scris aici,  mi-am dorit sa incerc si alta varianta in speranta ca o sa ma impac mai bine cu ea. Am ales apa micelara Ziaja cu extract din alge marime recomandata tuturor tipurilor de ten 30+. Eu nu ma incadrez in categoria 30+, dar nici mult nu mai am pana atunci :)
Dupa mine este o apa micelara mai slaba decat vecina ei de brand mentionata mai sus, curata bine machiajul tenului, dar nu face fata rimelului si a creionului dermatograf. Iar pe langa faptul ca raman cu ochii negrii, ma mai si ustura ochii de la ea. Daca va doriti o apa micelara pentru ten, atunci e satisfacatoare, dar daca aveti nevoie de un produs si pentru fata si pentru ochi ( cum imi place mie ), atunci nu o recomand.
Imi place ca nu are parfum si nu necesita clatire. Nu lasa pelicula si nu usuca fata. Extractul de alge ajuta la eliminarea excesului de sebum si daca e folosita zilnic se observa ca fata nu mai luceste asa de tare. Nu dispare complet acest efect nedorit, dar se micsoreaza. 
Imi mentin parerea ca apele micelare Ziaja au cel mai bun sistem de dozare (fara sa punem la socoteaza sistemele cu tavita de dozare, acelea pe care pui discheta si apesi, ca la Bioderma de exemplu), niciodata nu am gresit doza si nu am varsat produs. 
O sticla de 200 ml costa 14-15 lei online. Daca va tenteaza acest produs puteti verifica pe pagina producatorului aici daca au ceva oferte/pachete speciale care sa includa acest produs. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu