Cumparaturi de la Hello Free Z One Discount, 4

Saptamana trecuta am dat o fuga pana in Hello Free Z One Discount ( Sos. Pantelimon nr. 255 ) la rugamintea unei colege care a ramas fara sampon uscat. Alta ne-a auzit vorbind si tot asa, iar din vorba in vorba am ajuns la casa cu 6 sampoane uscate in brate :)) Bineinteles ca nu am plecat de acolo fara sa cumpar si ceva pentru mine:
Nu mai e o surpriza pentru nimeni ca am luat un sampon uscat si pentru mine, nu doar pentru colege. Mie imi place XXL Volume. Pentru ele am luat Fresh, Cherry si varianta pentru par blond. Eu sunt singura care prefera XXl Volume, lor li se pare ca incarca parul prea mult. Am impresia ca ele folosesc prea mult produs pentru ca eu nu am aceasta problema. Acum fiecare cu preferintele ei! Un tub mare ( 200 ml) costa 19 lei, indiferent de aroma, tubul mediu ( 150 ml) 13 lei si nu aveau varianta travel size ( 50 ml) din pacate. 
 
In ultimele 2 luni am incercat cateva sampoane: m-am impacat bine cu unele dupa cum am scris pe blog daca o sa cititi articolele anterioare, dar am avut o experienta neplacuta cu unul din ele despre care o sa va povestesc in viitorul apropiat, iar la final tot la Johnson's Baby m-am intors. O sticla mare costa 12 sau 13 lei, nu mai tin minte exact. 

Mosul nu l-am cumparat din Hello Free Z One Discount, ci din Carfour, in aceeasi zi, dar mi-a placut cum arata in poze. Se poate pune in varful bradului de Craciun si a fost 20 de lei pentru cine e interesat. Aveau mosi si cu haina aurie sau argintie. Mie mi-a placut varianta clasica pe rosu.  

Am fugit repede din zona cosmeticelor din magazin pentru ca sigur o sa primesc in dar cateva, asa ca m-am oprit  la raftul cu dulciuri si decoratii. Din dulciuri nu a mai ramas nici macar ambalajul, iar la decoratii m-am fortat sa nu cumpar prea multe, avand in vedere ca mai cumparasem cateva de la cele 3 targuri de Craciun la care am fost :))) Mi-au placut multe, dar mi-am impus o limita. Am ales 2 oameni de zapada dintr-un fel de plastic sticlos care au leduri in interior
 inca un om de zapada, cu papion la gat si o steluta "coafata".
Ornamentele cu lumini costa 8 lei, iar cele simple 7 lei. Aveau si alte modele, la preturi acceptabile. 

Din poza lipseste o farfurioara Hello Kitty cu care habar nu am ce o sa fac pentru ca este miniscula. Englezii o folosesc pentru pliculetele de ceai folosite, dar la cat ceai beau eu nici o sansa sa fie folosita pentru asa ceva. Mai mult decor pentru mine o sa fie. 
Nu am apucat sa tai etichetele ornamentelor nici pana acum, maine impodobesc bradul. Abia astept!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu