Shaggy Mohair Loose White Romwe Sweater

Azi am primit o comanda de la Romwe cu 2 bluze care a ajuns in tara de mai bine de o saptamana, dar desteptii ( ca sa nu zic altceva) de la posta vamala abia azi m-au programat sa o ridic! Vezi doamne au prea multe colete. Luna trecuta am primit acasa comanda de la Romwe, luna anterioara a trebuit sa ma duc la posta de cartier dupa ea. Care e diferenta? Nu o sa inteleg in veci. In fine, bine ca am rezolvat. Am desfacut coletul direct in masina sa vad cum arata bluzele in realitate si m-am bucurat sa vad ca sunt identice cu cele de pe site. Cum am ajuns acasa, le-am probat si am si facut cateva poze. Nu am mai avut rabdare de iesit in oras, pana la urma va arat direct bluza, nu tinuta :) E o scuza buna, nu?! 
Am ales o bluza alba, super pufoasa si calduroasa. Se vede usor conturul sutienului prin ea, dar totusi nu este transparenta. Daca aveti totusi impresia ca se vede prin ea, o puteti imbraca cu un maieu pe dedesubt. 
Aceasta bluza nu are nimic special, nici un model, nici un briz briz nici o combinatie de materiale, dar m-a atras prin simplitate. Am incercat sa o port cu diverse coliere, lanturi si ce mai am eu prin casa, dar nu mi-a placut. Simplu arata mai bine. Sau nu am eu accesoriul potrivit :))) M-am gandit si la varianta aceasta. 
 La prima vedere, am impresia ca ma face cam grasa bluza asta. Si nu e vorba atat de culoare, cat de faptul ca e pufoasa. Am o gramada de bluze albe in care arat "normal". Dar aceasta are fire scoase prin bluza, care dau impresia de volum, nu stiu sa va explic, se vede mai bine in poza de mai jos ce vreau sa zic:
Daca va place aceasta bluza de la Romwe, o gasiti aici, iar in acest moment este la reducere si costa doar 16 dolari. Eu am dat 28. Este marime universala si eu ma incadrez la marimea 38-40 sau M. 
Mi-as fi dorit sa aibe si alte culori, dar este disponibila doar pe alb. Oricum eu m-am lecuit de bluzite pufoase, sunt dragute, dar pe mine nu ma avantajeaza.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu