Gerovital Tratament Expert, sampon regenerator si ser anti-frizz

Recent, Farmec a lansat o noua gama de produse dedicata ingrijirii complete a parului: Gerovital Tratament Expert. Au in total 22 de produse care promit sa rezolve diverse probleme ale parului ( matreata, cadere excesiva, par fragil, par vopsit, par gras si lipsit de volum, etc) pe care le puteti vedea complet pe site-ul oficial, aici

Eu am doar 2 produse din aceasta gama: Samponul Regenerant  si Serul Anti-Frizz.
Samponul regenerant este tip gel apos, nu face multa spuma, dar curata bine parul. Nu imi strica buclele, ofera volum parului si cam 3 zile nu mi se ingrasa parul. Cu samponul meu preferat mai castigam o zi, dar oricum eu am program fix de spalat pe cap, de 2 ori pe saptamana, asa ca nu ma deranjeaza prea tare: mai rezist o zi cu sampon uscat. Are un miros subtil, nu pot sa zic ca imi place, dar il suport, nu ma deranjeaza. Eu am varianta la tub mic de 125 ml, care costa 11 lei, dar exista si varianta mare de 250 ml la doar 16 lei. E mult mai convenabila varianta a doua, dar pentru cine nu are incredere in acest produs sau are nevoie de un produs travel size, atunci banuiesc ca e mai indicat sa cumpere varianta mai mica. 
Serul cu efect no frizz are un parfum care m-a imbolnavit instant, nu mi se potriveste deloc. Si nu e vorba doar ca nu imi place parfumul, ci ca imi face fizic rau: dureri de cap, ameteli, e mult prea puternic pentru mine. L-am incercat de mai multe ori, timp de 2 luni de zile. Initial am crezut ca sunt eu bolnava,  eram racita prima data cand l-am folosit, dar si dupa ce m-am insanatosit, aceleasi rezultate. Se poate aplica pe parul umed sau uscat si netezeste pe moment firele rebele, dar pe parcursul zile parul meu isi revina la forma lui explodata :)))   Ma asteptam sa scap si de electrizarea parului, dar no such luck. Din pacate eu nu pot folosi acest produs pentru ca nu suport parfumul lui, e prea puternic si chiar rezista cu orele pe par. Posibil sa fi avut rezultate mai bune cu el la un uz constant, dar eu nu mai risc sa il folosesc. De fiecare data am luat pastile sa imi treaca durerea de cap de la el. 

Samponul l-as recumpara oricand, dar serul anti-frizz nu. 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu