Produse terminate, 22

Mai de graba am nevoie luna asta de un inventar al produselor neincepute pe care le am prin casa decat un inventar al produselor pe care le-am consumat. Nu de alta, dar tot mergand la cumparaturi pentru cadouri e imposibil sa nu pun ceva in cos si pentru mine :))) Macar sa stiu de ce am nevoie, sa nu iau ceva ce am deja in casa. Dar pana ma urnesc eu sa strang toate produsele noi de prin casa, mai usor de contabilizat sunt ambalajele produselor pe care le-am terminat in Noiembrie: 
Cateva produse la prima utilizare, unele recumparate de cateva ori si unele deja istorie batuta in cuie, arhi cunoscute din postarile de acest tip din lunile anterioare.
1) Sare de baie Pellamar, review aici.
2) Bio-Oil, un ulei universal, bun la toate daca e sa ne luam dupa prospect. In realitate nu m-a convins mai deloc sa il recumpar. Am avut cateva urme recente de muscaturi de caine si am folosit acest ulei pe ele. Este adevarat ca s-a imbunatatit aspectul acestora, dar nu cred ca a fost efectul uleiului, cat efectul trecerii timpului. L-am testat de asemenea pentru vergeturi, dar fara rezultate vizibile. E adevarat ca nu l-am folosit de 2 ori pe zi cum scria in prospect, dar la 60 de ml de produs mi-ar fi trebuit sticle intregi. Dar cea mai mare dezamagire a fost ca a picat testul hidratarii pielii de pe maini si a cuticulelor.  Dupa ce aplicam uleiul pe zonele tratate de mine, pe muscaturi si pe coapse, imi frecam mainile in speranta ca o sa scap de cuticule uscate si pielea aspra ( de pe maini), dar nu am avut noroc. Am ramas cu cuticulele uscate. Nu stiu de ce am impresia ca acest ulei ramane la suprafata pielii si nu ajunge "unde trebuie". Nu mi-a placut mai deloc. E prea uleios,  intra greu in piele, nu imi place parfumul, si vroiam instant sa ma spal pe maini, sa scap de acea senzatie de maini lipicioase. La 60 de lei pentru 50 de ml mi se pare un pret exagerat de scump pentru un produs care nici macar nu face jumatate din ce promite. Eu sunt la a doua sticluta de Bio Oil, una am primit-o gratuit si una am cumparat-o eu, dar nu mai vreau sa continui tratamentul. Dupa 3 luni se vad rezultatele dupa prospect, dar eu cred ca 2 luni e timp destul sa vezi daca un produs are efect sau nu. La mine nu a avut si nici nu am starea mentala necesara sa termin acest "proiect". 
3) Lapte de corp cu ulei de la Collistar sau lapte uleios, nu stiu exact cum se traduce. Arata ca un lapte de corp, dar eu il simt foarte uleios pe piele si chiar daca se absoarbe rapid nu prea imi place. Mai exact imi plac efectele lui: piele super hidratata si catifetala pentru mult timp, chiar 48 de ore, dar nu imi place momentul aplicarii. Are un parfum discret, nimic memorabil, se intinde usor pe piele, dar imi simt mainile grele dupa si vreau instant sa ma spal (pe maini). Cu toate ca e un produs de lux, eu nu l-as recumpara pentru ca de obicei  cel mai mult ma intereseaza mirosul la o crema de corp, mai ales avand in vedere faptul ca eu nu folosesc parfum. Si in plus daca tot pierd vremea sa ma dau cu crema pe tot corpul, macar sa fie una "buna", sa imi placa din toate punctele de vedere: miros, efecte si senzatie de maini curate. Nu stiu cat de important e acest ultim aspect, dar pentru mine conteaza foarte mult. Stiu ca nu e greu sa te speli pe maini dupa, dar ... fiecare dintre noi are cate un ideal. 
4) Strivectin-SD: am tot promis un review pt acest produs... e in lucru :)
5) Crema contur ochi Estee Lauder Resilient Lift: o crema untoasa, care intra repede in piele, fara miros, dar care daca iti intra in ochi e jale si durere! Utilizata in jurul ochilor nu provoaca dureri sau usturime, dar daca folosesti mai multa crema din greseala si te apropii prea tare de ochi, se incetoseaza vedere si incep lacrimile. E ambalata intr-un borcanel de sticla adanc cu gura ingusta. Trebuia mereu sa imi aduc aminte sa ridic crema din borcan cu un betisor de bumbac, nu cumvasa "contaminez" crema, desi recunosc ca de multe ori am bagat direct mana. Eu am ceva linii sub ochi, dar sunt riduri de nopti nedormite. Nu am observat cine stie ce imbunatatire a lor de la aceasta crema, dar macar nu mi-au aparut altele. 
6)  Crema contur ochi Isofill de la Uriage: mi-a placut mult aceasta mostra de la Uriage. In cateva zile de folosinta am avut impresia ca mi s-au micsorat cearcanele si ca zona de sub ochi era mai luminata. Folosita pe conturul ochilor nu provoaca senzatii neplacute, dar cum eu am prostul obicei de a ma "apropia" prea mult de ochi, plang uneori de la ea. Si ca o mica parenteza, am folosit  in trecut alte creme de la care nu am plans si nu am avut  senzatie de usturime chiar daca mi le-am bagat la propriu in ochi. Acum nu va ganditi ca fac intentionat acest lucru, pur si simplu dau cu crema pana sub waterline si uneori ating coltul intern al ochiului. 
7) Sapun lichid Nivea lapte si miere
8) Sapun lichid Fa NutriSkin cu acai berry. 
9) Deodorant antiperspirant cu acid hialuronic de la Gerovital H3 Evolution, varianta Sapphire, cu review aici
10) Acetona de la Farmec, miroase oribil, dar e buna. Si da, exista si acetona cu miros placut :)
11) Masca de fata cu ceai verde si ghimbir de la Montagne Jeunesse. Intre timp si-au schimbat numele, sa fie mai usor de pronunta, ceva cu Heaven, nu stiu exact numele in acest moment. Am folosit acest plic pentru 2 aplicari. Masca se intareste pe fata in aproximativ 10 minute dupa care simt ca ma "strange" pielea, moment in care stiu ca trebuie data jos: se dezlipeste foarte usor de pe fata si se clateste cu apa calduta. Se obtine un ten curat si mai luminos. 
12) Sampon regenerant de la Gerovital Tratament Expert, review aici. Singurul meu regret fata de acest produs este ca s-a terminat prea repede. Mai vreau!
13) Sampon hidratant Hydra de la Helen Seward, review aici
14) Balsam de par Nectra Color, din cutia de vopsea de par.
15) Mostra sampon cu argan din gama Alchemy de la Helen Seward. Nu mi-a placut la fel de mult ca samponul din gama Hydra. Lasa parul curat si voluminos, dar il prefer pe cel hidratant.
16) Mostra masca de par cu argan, tot din gama Alchemy. Aici e fix pe invers: mi-a placut mai mult aceasta masca de par decat masca de par din gama Hydra.
17) Solutie multifunctionala pentru curatat lentilele de contact Renu Multiplus, cu suportul aferent de lentile
18) Picaturi pentru ochi Lubristil, folosita doar cand imi simt ochii uscati.
19) Vitamine si Multiminerale de la Alevia, folosite in speranta ca o sa scap de problemele cu unghii. De un an si ceva tot iau diverse vitamine, tratamente si suplimente pt unghii si nici o rezolvare, tot mi se exfolieaza/crapa/rup unghiile. In schimb mi-a crescut mult parul! Deci la ceva tot ajuta. 

Cam atat cu produsele terminate de mine in luna Noiembrie. Multe, putine, cum vi se par? Recunoasteti ceva, le folositi si voi?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu