Top 15 idei de manichiuri de Craciun

In speranta ca o sa imi creasca unghiile pana la Craciun am cautat pe net idei usoare de realizare a unghiilor cu motive de Craciun. Am gasit multe manichiuri frumoase, cu tema de Craciun. La unele se vede ca sunt facute din gel, dar ma gandesc ca pot fi recreate si din oja clasica.

Eu am ales ceva simplu de realizat pentru ca de anul trecut de cand v-am aratat ideile mele, aici , nu am capatat mai multa dexteritate si nici talent.

Am dat un simplu search dupa "Christmas Nails", dar daca aveti rabdare puteti cauta direct dupa simbolul dorit: fulg de nea, clopotei, ingerasi, om de zapada, Mos Craciun sau orice aveti in cap si sigur o sa gasiti modele interesante.

Am gasit cateva modele care "par" simplute si le-am adunat intr-o ordine  cat de cat usoara  de tinut minte ( pentru mine). 

Cel mai mult imi plac modelele care imita acadelele clasice de Craciun, acele betisoare din zahar ars alb cu rosu.  
O varianta interesanta a acestei teme "candy cane"  este aceasta optiune in care adauga si dungulite verzi care mi-a adus aminte instant ca trebuie neaparat sa cumpar acadele sa le agat in brad :))) 
Urmatorul simbol pe lista mea a fost fulgul de zapada. Craciunul fara zapada nu are farmec pentru mine, iar daca vremea se incapataneaza sa nu ne dea zapada, macar sa o avem pe unghiute :) 
Iar dupa fulgul de zapada, urmeaza pe lista imediat omul de zapada.
Pentru cine nu mai are rabdare sa vina Mosul, il poate "fura" costumul. Poate asa vine mai repede :))
Pana vine Mosul poate invatam si noi sa impachetam frumos cadourile si facem practica pe unghiute. 
Pentru cine nu are talent la pictat, poate folosi placute de stampilat cu motive de Craciun. Mie imi plac acestea doua:

Acestea sunt cele 15 manichiuri cu tematica de Craciun preferate de mine. Culorile predominante sunt rosu, alb, argintiu, dar nu exclud nici albastru, verde, auriu. 

Am si o varianta extra care ma depaseste din punct de vedere tehnic, dar imi plac colindele prea mult ca sa nu o includ pe lista.

PS: Nici una din aceste fotografii nu imi apartine, toate sunt luate de pe net, de pe facebook, pinterest sau diverse siteuri pe care am intrat de-alungul anului si le-am salvat in dosarul meu cu poze. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu