I feel Pretty Mascara de la Melkior, Review

De doua ori am prins rimelul I feel Pretty de la Melkior la promotie: 2 la pret de 1 si apoi la pret redus in jur de 18 lei ( cred ca in decembrie ).  Din 3 tuburi, unul l-am oprit, restul cadou la prietene. 
Textura sa elastica inovatoare confera un aspect uimitor genelor, curbandu-le si oferindu-le volum. Peria din fibre este special conceputa pentru a separa genele, fara a le incarca si pentru a obtine un aspect sofisticat. Testat oftalmologic.

Eu am impresia ca ofera mai degraba alungire si culoare decat volum si curbare, dar recunosc ca imi place efectul total:
Singura nemultumire este aceea ca indiferent de cat de atenta sunt cand aplic rimelul ma murdaresc pe pleoape de la el, iar daca clipesc imediat dupa ce il aplic ma murdaresc si sub ochi, pana se usuca pe gene, gen 30 de secunde trebuie sa stai nemiscata. 

Pretul intreg este 40 de lei pe site-ul celor de la Melkior, eu zic ca merita incercat. 

Azi de exemplu au iar o promotie la rimel, dar nu la acesta, la Space Volume Black si primiti gratuit un ondulator de gene. Asteptati momentul potrivit si cumparati ce aveti nevoie :)
 













0 comentarii:

Trimiteți un comentariu