Women's High-neck Bat-wing Sleeve Zipper Decorate Knit YesFashion Tops

De mai bine de o luna de zile port zilnic geaca de fas, nu cumva sa imi fie frig, dar m-am saturat maxim de ea si maine am de gand sa iau un palton, asa ca in seara asta fac probe si ies pe balcon sa vad ce combinatie e mai reusita, ce bluza rezista la frig si vant . Ocupatii de adult :))) 

Zilele trecute am ridicat de la posta primul mea colet de le YesFashion.com dupa aproape o luna de la comanda initiala, asa ca am probat si ceva hainute noi si maine voi purta aceasta bluza cu guler maxi:
Imi place modelul relativ simplu al bluzei, imi plac fermoarele laterale, se pot desface si inchide maxim, dar ma enerveaza putin gulerul supradimensionat. Ca sa ma exprim mai bine, nu imi place gulerul maxi la nici o bluza, nu in mod special la aceasta, dar mai am o bluza cu fermoare laterale care imi place mult si acesta a fost motivul pentru care am comandat-o. 
Materialul e moale, placut si se comporta bine la spalat. Marimile incep de la XL pana la 5XL. Eu am luat XL si este larga ( la sani, la umar), dar nu exagerat de mare. Preferam o marime mai mica, dar nu ma deranjeaza prea tare acest aspect. 

In mod normal costa 75 de dolari, dar acum este la reducere la 23. Banuiesc ca este o tactica de marketing pentru ca in nici un caz aceasta bluza nu merita 75 de dolari, adica peste 300 de lei. Mi se pare mult si 100 de lei, dar recunosc ca mi-am luat bluze de la Zara mai scumpe de  23 de dolari care seamana ca model si material cu aceasta, asa ca acum "la reducere" are un pret acceptabil.  

Este disponibila si pe o nuanta mai deschise, iar daca vreti mai multe detalii si poze, o gasiti aici. 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu