Un alt fel de joc de societate: Pizza Roulette

Mai tineti minte cand eram mici si ne jucam invarte sticla, iar "norocosul" era nevoit sa accepte o pedeapsa, sa sarute pe cineva sau sa raspunda la o intrebare gen adevarar sau provocare? Ei bine, zilele astea am descoperit  varianta "adulta" a acestui joc: doar ca in loc de invartit sticla, invarti una bucata de pizza si te alegi cu felia din dreptul tau. De data asta  pacaliciul nostru o sa se aleaga cu o bucata de pizza super mega picanta. Si daca filmati  toata povestea si reusiti sa surprindeti reactia celui care nimereste felia buclucasa, o urcati pe Facebook sau Instagram cu hashtag-ul  #PizzaPartyOliviera, aveti toate sansele sa castigati premii iuti si interesante. Daca urmariti clipul urmator, o sa intelegeti mai bine despre ce e vorba in jocul Pizza Roulette :

Nu mi-ar pica bine sa nimeresc eu felia picanta, dar as fi curioasa sa vad reactia lui Wayne Goss, a Lisei Elridge si a fetelor de la SketchShe. Primele doua personaje sunt make-up artistii mei preferati, pe care ii urmaresc pe youtube de ani de zile, iar cele 3 fete de la SketchShe sunt cele mai expresive persoane pe care le-am vazut in viata mea, tot pe youtube. Sunt fetele care fac playback pe diferite melodii intr-o masina, clipurile lor sunt virale.


Tu cu cine ai vrea sa joci Pizza Roulette?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu