Lotiune antiacneica purificatoare cu ulei de tea tree Vivanatura, Review

De cand folosesc apa micelara pentru curatarea tenului, am renuntat fara sa stau prea mult pe ganduri la lotiunile tonice. Si tot fara sa dau prea mare importanta am inceput din nou sa cumpar acest produs. Eram la farmacie sa imi refac stocul de creme antiacneice cand am pus mana pe o lotiune purificatoare cu ulei de tea tree de la Vivanatura, am citit putin eticheta si m-am hotarat sa o cumpar. 


" Are efect astringent, tonifiant şi purificator. Îndepărtează împurităţile şi celulele moarte, eliberând porii.

Conţine ingrediente active cum ar fi aloe vera, superox, uleiurile esenţiale de grapefruit, tea tree, şi extracte din plante cu puternice propietăţi antimicrobiene, antioxidante şi regenerante.

Calmează tenul şi reglează secreţia glandelor sebacee. "

Primul lucru de pe eticheta care m-a atras a fost procentul de 99.2% substante naturale si de origine naturala presate la rece. Nu stiu eu prea multe despre procesul de fabricatie al produselor cosmetice, dar banuiesc ca prin presare la rece nu se modifica proprietatile ingredientelor folosite. Ca si la sucul de fructe, e indicat sa bei suc presat la rece, nu la storcatoarele clasice din comert. 

Am folosit aceasta lotiune dupa demachierea tenului, seara si dimineata, aproape 4 luni de zile. Nu pot sa spun ca a avut cine stie ce efecte impotriva acneei sau punctelor negre, tot la fel s-au manifestat aparitiile mele ... adica o data pe luna si cand exageram cu ciocolata. Si nici impotriva secretiei de sebum, fata proaspata pentru cateva ore, dupa care luceste ca un bec. Pe deasupra are un miros de plante, care bineinteles ca nu imi place si cu toate astea pe total am fost multumita de acest produs. Dar daca ma intrebati de ce nu stiu sa va zic :))

Poate pentru ca refolosesc deja ambalajul pentru alta lotiune la care ma enerveaza maxim recipientul. In schimb acesta de la Vivanatura imi place la nebunie. Usor de luat in mana, capacul se deschide rapid fara sa imi stric unghiile, se dozeaza perfect si nu curge.

Lotiunea antiacneica purificatoare cu ulei de tea tree de la Vivanatura cu un gramaj de 150 ml costa 11.5 lei pe site-ul oficial si la Farmacia Tei. Banuiesc ca in alte farmacii are un pret mai mare.  Momentan am alta lotiune de acest gen, dar pe viitor daca nu ma documentez despre altceva, o sa recumpar acest produs.

Voi ce lotiuni antiacneice sau lotiuni tonice folositi?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu